داورزنی: کاش مجبور نمی‌شدم به والیبال برگردم

تهران (پانا) - رئیس جدید فدراسیون والیبال اصلی‌ترین برنامه‌اش در ماه‌های ابتدایی ریاست را رسیدن تیم ملی به المپیک 2020 عنوان کرد.

کد مطلب: ۹۷۰۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد
داورزنی: کاش مجبور نمی‌شدم به والیبال برگردم

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون ‌والیبال در مراسم معارفه خود گفت: ای کاش حرکت والیبال به گونه‌ای پیش می‌رفت که‌ من مجبور به بازگشت نمی‌شدم. روسای هیات‌ها و همه اهالی این رشته تلاش‌هایی را انجام دادند اما آن‌ چیزی‌ که باید اتفاق بیفتد در این سه سال که نبودم رخ نداد و آن حال خوب برای مردم ما توسط موفقیت‌های والیبال اتفاق نیفتاد.

او افزود: همیشه مردم ‌ما با موفقیت‌های والیبال احساس قدرت می‌کردند اما این اتفاق در چند سال گذشته رخ نداد که‌ نازاحت کننده بود. من بجز موضوع شرکت والیبال در بازی‌های آسیایی در هیچ بحث‌ دیگری‌ ورود نکردم، آن هم‌ چون‌ مردم در جاکارتا از والیبال انتظار قهرمانی داشتند. غیر از این موضوع در این چند سال در هیچ موضوع‌ والیبال دخالت نکردم.

رئیس فدراسیون والیبال گفت: چند جلسه با آقای سلطانی‌فر داشتم که آیا با این شرایط نگران کننده، والیبال در آینده موفق خواهد شد یا خیر؟ با توجه به این اتفاقات‌ و ارزشی که والیبال برای وزارت ورزش داشت، تصمیم بر این شد که من بار دیگر برای والیبال خدمت کنم و اینگونه شد که ثبت نام کردم.

او ادامه داد: همه برای این رشته تلاش کرده‌اند و این موضوع را همیشه اعلام ‌کرده‌ام. متاسفانه در این‌ چند سال اتفاقات پیش آمده این اجازه و شرایط را به افراد مختلف می‌داد تا اظهار نظرهای خیلی تند و غیر منصفانه در مورد والیبال انجام دهند که به هیچ عنوان خوب نبود و مردم را نسبت به آینده والیبال دچار ترس می‌کرد.

داورزنی گفت: نمی‌گویم قحط‌الرجال است و تنها من می‌توانم والیبال را به روزهای خوب برسانم، اما آمده‌ایم که این برخی اموری که بندشان را آب برده است جمع و‌جور کنیم. منطق این است که کسی معاون ‌ورزش قهرمانی وزارت ورزش را فدای ریاست فدراسیونی نمی‌کند، اما تنها فکر و ذکر من در این‌ چند سال بازگشت والیبال به روزهای اوج است تا دوباره شاهد غرور ملی و شادی مردم به واسطه موفقیت‌های والیبال باشیم.

او با بیان اینکه مهم‌ترین هدف فعلی فدراسیون رسیدن به المپیک است، ادامه داد: امیدوارم با کمک همه عزیزانی که دلشان برای‌ والیبال می‌سوزد این رشته را دوباره به شرایط ایده‌آل برسانیم. اولویت اول ما نیز در حال حاضر انتخابی المپیک است. همین چند روز پیش هم خبر دادند که‌ پای فرهاد قائمی شکسته است و مطمئن باشید همه ما این دغدغه را داریم که به المپیک برسیم. اگر به المپیک نرسیم اتفاق تلخی است که‌ کام همه هواداران این رشته را تلخ خواهد کرد و یک ضایعه بزرگ است. حتی نیاز باشد برای رسیدن به المپیک یک‌ ماه لیگ را تعطیل می‌کنیم.
معاون سابق ورزش قهرمانی وزارت ورزش و‌ جوانان گفت: در والیبال انسجام خوبی داریم و الان مهم‌ترین هدف باید رسیدن به المپیک باشد. باید از ظرفیت‌های خود استفاده کنیم و الان دیگر بحث انتخابات به پایان رسیده و باید همه در کنار هم برای والیبال تلاش کنیم. امیدوارم شرایط مالی این رشته را برای برگزاری اردوها و بازی‌های تدارکاتی بیشتر و بهتر از شرایط کنونی کنیم تا ان‌شاءالله بار دیگر کام مردم ایران با موفقیت‌های تیم ملی و راهیابی به المپیک توکیو شیرین شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار