استاندار کرمانشاه خبر داد :

تامین 800 مورد "جهیزیه" مددجویان با مشارکت خیرین، استانداری و بهزیستی

کرمانشاه (پانا) - استاندار کرمانشاه از تامین 800 مورد جهیزیه مددجویان بهزیستی به همت خیرین، استانداری کرمانشاه و اداره کل بهزیستی استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۰۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
تامین 800 مورد "جهیزیه" مددجویان با مشارکت خیرین، استانداری و بهزیستی

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در همایش تامین مسکن مددجویان بهزیستی استان کرمانشاه که با حضور خیرین مسکن ساز برگزار شد، با قدردانی از حضور خیرین در بحث تامین مسکن معلولان، گفت: خوشبختانه در هر زمینه‌ای از جمله ساخت مدرسه، مراکز درمانی و ساخت مسکن همواره از حضور و برکات خیرین در استان بهره‌مند شده‌ایم.

وی به حضور موثر خیران در بحث ساخت واحدهای آموزشی اشاره کرد و افزود: 78 مدرسه در زلزله سال 1396 تخریب شد، اما به همت خیرین توانستیم 153 مدرسه در این مناطق احداث کنیم که حدودا دو برابر مدارس تخریبی است.

بازوند در ادامه با اشاره به مشکلات متعدد مددجویان بهزیستی، از تامین مسکن به عنوان یکی از اصلی‌ترین این مشکلات یاد کرد وافزود: امیدواریم با همت خیرین استان بتوانیم در بحث تامین مسکن مددجویان ورود خوبی داشته باشیم.

وی تامین جهیزیه را هم یکی از مشکلات مددجویان بهزیستی استان عنوان کرد وافزود: با هماهنگی صورت گرفته با خیرین قرار بر این شده 300 مورد جهیزیه توسط خیرین تامین شده و استانداری با مشارکت اداره کل بهزیستی استان نیز 500 مورد جهیزیه دیگر را تامین کند.

فاطمه رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه نیز در این مراسم با قدردانی از حضور خیرین در این همایش، گفت: تمام هزینه این همایش توسط یکی از خیرین تامین شده که جای قدردانی دارد.

وی به مشکلات متعدد مددجویان بهزیستی اشاره کرد وافزود: یکی از مهمترین این مشکلات بحث تامین مسکن است و اگر بتوانیم این مشکل را از روی دوش مددجویان برداریم، بخش اعظمی از مشکلات آنها مرتفع می‌شود.

وی با اشاره به لزوم مشارکت خیرین در بحث تامین مسکن مددجویان، گفت: بهزیستی به تنهایی نمی تواند برای جمعیت بسیار مددجویان تحت پوشش مسکن تهیه کند و در همین راستا دست یاری به طرف خیرین دراز می‌کنیم.

رضوان مدنی با اشاره به برپایی دومین همایش خیرین بهزیستی در سال جاری، گفت: در اولین همایش که در ماه مبارک رمضان امسال برگزار شد، 1.4 میلیارد تومان جمع آوری شد که کمک خوبی در بحث تامین مسکن مددجویان تحت پوشش استان بود.

وی ابراز امیدواری کرد: حضور خیرین در این همایش‌ها پررنگ تر شده تا بتوان با جمع آوری کمک های بیشتر، مشکلات بیشتری را هم از جامعه مددجویان رفع کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار