آغاز به کار جشنواره تجارب برتر تربیتی و الگوی برتر تدریس تفکر و سبک زندگی اسلامی در فارس

شیراز (پانا) - رئیس اداره امور تربیتی آموزش‌وپرورش فارس از آغاز به کار هفتمین دوره جشنواره تجارب برتر تربیتی و چهارمین جشنواره الگوی برتر تدریس تفکر و سبک زندگی اسلامی در فارس خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۰۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار جشنواره تجارب برتر تربیتی و الگوی برتر تدریس تفکر و سبک زندگی اسلامی در فارس

روح اله سخایی گفت: فرصت ارسال آثار از واحدهای آموزشی به ادارات نواحی و مناطق حداکثر تا ۳۰دی‌ماه است و نواحی و مناطق نیز تا 30 بهمن فرصت دارند تا پس از داوری و بررسی آثار طرح درس و فیلم روش تدریس، آثار برگزیده پایه هفتم و هشتم را به‌صورت مجزا به دبیرخانه استانی ارسال نمایند.

رئیس اداره امور تربیتی آموزش‌وپرورش فارس افزود: پس از دریافت آثار منتخب مناطق و شهرستان‌ها، داوران اداره امور تربیتی استان نیز ضمن داوری مجدد، آثار برگزیده استانی را به دبیرخانه کشوری جهت داوری نهایی و انتخاب آثار برگزیده ارسال می‌کنند.

وی گفت: جشنواره تجارب برتر تربیتی باهدف ترغیب و تشویق فرهنگیان برای حضور در عرصه‌های بااهمیت پژوهشی، تربیتی و به‌منظور استفاده حداکثری و بهتر از اندوخته‌های تجربی معاونان و مربیان پرورشی، مشاوران تربیتی، مدیران و معلمان مدارس برگزار می‌شود.

سخایی افزود: جشنواره الگوی برتر تدریس تفکر و سبک زندگی نیز باهدف ارتقاء سطح کمی و کیفی شیوه‌های تدریس و اصلاح و تغییر نگرش‌های رایج سنتی در شیوه‌های تدریس و ترغیب و تشویق مشاوران و مربیان پرورشی و برای استفاده از روش‌های مختلف یادگیری و یاددهی و ایجاد رقابت سالم و سازنده فقط بین همکاران پرورشی برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور تربیتی آموزش‌وپرورش فارس گفت: جشنواره‌های تجارب برتر تربیتی و الگوی برتر تدریس جزو بخشنامه‌های پایدار حوزه پرورشی است و این جشنواره در راستای راهکار 1-23 سند تحول بنیادین در آموزش‌وپرورش ،مبنی بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود برای گسترش فرهنگ تفکر و پژوهش در بین مدیران، مربیان و تأمین پژوهشگر موردنیاز دستگاه تعلیم و تربیت رسمی عمومی و حمایت از پژوهشگران فعال و مجرب برگزار می‌شود.

به گفته‌ی سخایی، امسال نیز به‌مانند سال‌های قبل انتظار می‌رود همکاران با شرکت فعال و جدی در این جشنواره و با ارسال چشم‌گیر آثار ارزشمند خود ، افتخارات شایسته و بیشتری را برای جامعه فرهنگی استان کسب کنند و از جوایز مادی و معنوی ارزشمند آن بهره‌مند شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار