رئیس سازمان نوسازی مدارس: 2500میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی مدارس کشور اختصاص یافته است

تهران (پانا) - با حضور رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و مدیرکل آموزش و پرروش استان آذربایجان غربی، 6 پروژه آموزشی و ورزشی در شهرستان‌های پیرانشهر و مهاباد کلنگ‌زنی شد.

کد مطلب: ۹۷۰۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان نوسازی مدارس: 2500میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی مدارس کشور اختصاص یافته است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی، در سفر مهراله رخشانی‌مهر، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به مهاباد کلنگ احداث دو واحد آموزشی ۱۲و شش کلاسه و یک سالن ورزشی در شهرهای مهاباد و گوک‌تپه بر زمین زده شد. رخشانی‌مهر، در مراسم کلنگ‌زنی این مدارس گفت: «دو هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی مدارس در سطح کشور اختصاص یافته است.»

او ادامه داد: «30 درصد مدارس شهرستان مهاباد تخریبی هستند. هم‌اکنون ۴۰۷کلاس درس تخریبی و ۳۵۹ کلاس درس نیز در این شهرستان نیاز به مقاوم‌سازی دارد. اولویت آموزش و پرورش جمع‌آوری کلاس‌های خشتی و گلی و سپس کلاس‌های سنگی و کانکس‌هاست.»

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور افزود: «برای استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی هم 570 میلیارد تومان اعتبار در سطح کشور هزینه شده است.»

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: «در سال 97 نزدیک به هزار کلاس به کلاس‌های درسی استان اضافه و اول مهر 98 هم 325 کلاس تحویل آموزش و پرورش شده است. هم‌اکنون 360 پروژه در قالب 2200 کلاس درس در استان در حال اجراست.»

همچنین در این سفر در شهرستان پیرانشهر سه پروژه آموزش و پرورش (مجتمع آموزشی سبز ۲۴کلاسه در کهنه خانه، سالن ورزشی در حیاط مدرسه نرگس و پویا و مدرسه ۱۰کلاسه استثنایی در فرهنگیان) کلنگ‌زنی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار