فولادوند: موظفیم فضای فیزیکی مناسبی برای کودکان استثنایی فراهم کنیم

تهران (پانا) - مراسم آئین نکوداشت کلنگ زنی دبستان استثنایی (مفید) منطقه 14، با حضور عبدالرضافولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و خیرنیک اندیش مدرسه ساز ( کار خیران و ملکی ) و سالاری عضوی شورای اسلامی شهر تهران برگزارشد.

کد مطلب: ۹۷۰۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: موظفیم فضای فیزیکی مناسبی برای کودکان استثنایی فراهم کنیم

مراسم آئین نکوداشت کلنگ زنی دبستان استثنایی (مفید)، با حضورفولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ، و خیرنیک اندیش مدرسه ساز ( کار خیران و ملکی )، اجاقی مدیر منطقه و جمعی از اعضای شورای معاونین، شهردار منطقه 14 ، جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای مستقردرمنطقه 14 تهران و خیرین نیک اندیش مدرسه ساز و سبزواری نماینده خیرین در منطقه برگزار گردید.

در ابتدای مراسم، اجاقی مدیر منطقه 14، ضمن خیر مقدم به مدعوین و مهمانان، تشکر خود را از زحمات خیر نیک اندیش کارخیران و همسرشان مهندس ملکی را داشت و در ادامه آماری ازتعداد دانش آموزان استثنایی در دو مدرسه منطقه ارائه کرد.

در این مراسم فولادوند بیان داشت: والدین بچه های با نیاز های ویژه خیلی سختی ها را تحمل می کنند و ما موظف هستیم فضای فیزیکی مناسبی را برای کودکان دلبندشان فراهم نماییم.

مدیرکل آموزش وپرورش شهر تهران در خصوص میانگین تراکم دانش آموزان مطالبی را بیان نمود و بیشترین مشکل را در مقطع ابتدایی با تراکم میانگین 35 نفر در بعضی از مناطق دانست و علت را در کمبود فضا آموزشی بیان داشت و گفت: فقط 3 در صد از کلاس های ما در شهر تهران با میانگین 45 الی 50 نفر در مدارس عادی است.

فولادوند در ادامه بیان داشت: در مدارس استثنایی به علت مهاجرت خانواده ها برای درمان دانش آموزان ,با توجه به امکانات و آموزش های ویژه باید وضعیت بهتری داشته باشیم و باید مشکلات موجود را برطرف کنیم.

مدیرکل آموزش وپرورش شهر تهران در ادامه تشکر مجدد خود را از خانواده خیر نیک اندیش مدرسه ابراز داشت و از سالاری، عضوشورای شهر اسلامی و شورای آموزش و پرورش خواست مثل همیشه که لطف دارند توجه بیشتری عنایت نمایند.

فولادوند افزود: از کار خوب شهرداری که زمین های مازاد ما با ابعاد کوچک تغییر کا ر بری می دهد و اجازه فروش می دهد تشکر می کنم. فولادوند در ادامه اشاره ای به کارگروه مجمع خیرین نمود واز کارهای خوبی که انجام می دهند تشکرکرد.

در پایان فولادوند از زحمات اجاقی، مدیر منطقه و عوامل برگزار کننده این مراسم قدردانی نمود ومدعوین با حضورخود در دبستان استثنایی مفید، باذکر صلوات بر محمد و آل محمد (ص)، کلنگ مدرسه جهت ساخت و ساز را برزمین زدند و بعد از آن بازدیدی از پروژه در ساخت شهید ادیبی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار