برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی در فاروج

فاروج (پانا)- اولین جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی فاروج در سال تحصیلی جدید با حضور اعضای این شورا در محل اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۷۰۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی در فاروج

سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان فاروج با بیان حمایت از فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با سهمیه بندی بنزین در سطح کشور گفت:صحبت های مقام معظم رهبری برای همه ما حجت است و بر همه ما واجب است که مردم را به آرامش دعوت نموده و یأس و نا امیدی ایجاد ننماییم و آب را به آسیاب دشمن نریزیم.

خلیل ذوقی با اشاره به اینکه بزرگترین نعمت، نعمت امنیت و آرامش در کشور است افزود: در این حوادث اخیر مشخص شد که صف اغتشاشگران از صف مردم جداست و این افراد انقلابی و ولایت مدار نیستند.

وی با بیان حمایت از تمامی فعالیت های سازمان دانش آموزی، کانون های فرهنگی و تربیتی و اتحادیه انجمن های اسلامی در سطح شهرستان اظهار داشت:فعالیت این تشکل ها در راستای تعلیم و تربیت دانش آموزان و جلوگیری از آسیب های اجتماعی است.

ذوقی از راه اندازی دفتر مرکز نیکوکاری در آموزش و پرورش شهرستان فاروج با همکاری کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) این شهرستان با هدف حمایت از دانش آموزان بی بضاعت خبر داد.

مدیر اداره دانش آموزی شهرستان فاروج نیز با اشاره به اهداف تشکیل سازمان دانش آموزی و جایگاه و اهمیت آن در سطح کشور گفت:سازمان دانش آموزی یک سازمان غیر دولتی مستقل است و در راستای تعلیم و تربیت دانش آموزان با آموزش و پرورش همکاری می نماید.

مصطفی قمبری با بیان برخی کمبودها و نیازمندی ها در اداره دانش آموزی و کانون فرهنگی تربیتی شهرستان فاروج افزود:اگر دغدغه های فکری و قلبی داشته باشیم کار برای فعالیت در این مجموعه بسیار زیاد است لذا برای کیفیت بخشی فعالیت های اداره دانش آموزی و کانون فرهنگی و تربیتی فاروج نیازمند اختصاص نیروهای کارآمد و فعال از سوی آموزش و پرورش شهرستان هستیم.

خانم شیما موسوی نماینده مجمع مربیان اداره دانش آموزی و مربی واحد خواهران اتحادیه انجمن های اسلامی شهرستان فاروج نیز از برگزاری کلاس های فوق برنامه به صورت افتخاری جهت کاهش آسیب های اجتماعی در نوبت عصر در سطح تعدادی از مدارس شهرستان فاروج خبر داد.

در ادامه در رابطه با تنظیم قراردادهای تهیه لباس های فرم، صدور مجوز پایگاه های تغذیه سالم و سرویس های رفت و آمد دانش آموزان تصمیم هایی گرفته شد.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار