پنجمین همایش تقدیر فرهنگیان باستانی کار قم از معلمان پیشکسوت

قم(پانا)- پنجمین همایش تقدیر فرهنگیان باستانی کار استان قم از معلمان بازنشسته و پیشکسوت، چهارشنبه 29 آبان در سالن ورزش های زورخانه ای باشگاه مریم قم برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۰۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
پنجمین همایش تقدیر فرهنگیان باستانی کار قم از معلمان پیشکسوت

پنجمین همایش تقدیر فرهنگیان باستانی کار استان قم از معلمان بازنشسته و پیشکسوت، در آستانه سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه(س) به قم، در سالن ورزش های زورخانه ای باشگاه مریم قم برگزار شد.
بر اساس این گزارش، همایش فوق با اجرای آیین پهلوانی، حرکات ورزش باستانی و ذکر دعا توسط فرهنگیان باستانی کار ناحیه یک آموزش و پرورش قم و هماهنگ با اجرای ضرب زورخانه ای با هنرمندی مرشد «محمدعلی اسحاقی» از چهره های مطرح ورزش باستانی کشور همراه بود.
در این همایش با حضور مسئولانی چون محمد صفاییان رییس آموزش و پرورش ناحیه یک از «محمدتقی حاج رضایی» مدیر پیشکسوت و «سید ناصر فلسفی راد» دبیر ورزش بازنشسته با اهدای شال ورزش باستانی و هدایایی دیگر تقدیر شد.
به گفته «محسن عاصی» معاون تربیت بدنی ناحیه یک و مسئول گروه فرهنگیان باستانی کار آموزش و پرورش قم، این همایش، پنجمین مراسم تقدیر از بازنشستگان فرهنگی بود و در آینده نیز با تقدیر از معلمان بازنشسته رشته های محتلف ادامه خواهد یافت.
وی با اشاره به حضور میهمانان باستانی کار از مشاغل و طیف های مختلف در همایش افزود: خوشبختانه هم مدیرکل آموزش و پرورش استان و هم دیگر علاقمندان به این ورزش از اصناف و گروه های گوناگون حتی از خارج از استان در برپایی همایش همکاری صمیمانه ای داشته اند و بحمدالله همدلی خوبی را در این زمینه شاهد هستیم.
برنامه ورزش باستانی، چهارشنبه شب ها در دو نوبت ویژه دانش آموزان و معلمان در سالن ورزش زورخانه ای باشگاه مریم واقع در خیابان آذر قم برقرار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار