بسیج ۳۰۰ نیروی خدمات برای رفع آبگرفتگی معابر

یزد(پانا) -معاون خدمات شهرداری یزد به برخی آبگرفتگی‌های معابر عمومی طی شبانه روزگذشته در سطح شهر اشاره کرد و گفت: برای رفع این مشکل ۳۰۰ نفر از نیروها در قالب تیم‌های چند نفری در مناطق مختلف شهر با محوریت شهردار شهر جهانی یزد بسیج شدند.

کد مطلب: ۹۷۰۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد

حسین صالحیان گفت: ۳۰۰ نفر از نیروی خدماتی شهرداری یزد برای رفع آبگرفتگی معابر سطح شهر با محوریت شهردار شهر جهانی بسیج شدند.

معاون خدمات شهری شهرداری یزد افزود: با توجه به بارندگی ۲۴ ساعت گذشته در شهر یزد، نیروهای خدمات شهری در حالت آماده باش بوده و بخش عمده ای از روان‌آب ها را هدایت کرده اند.

وی با اشاره به همکاری و همراهی معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری، مدیران مناطق، رؤسای برخی سازمان ها، نیروهای آتش نشانی، حوزه اجرائیات، مدیریت عمران شهرداری و سایر دستگاه‌های استان از جمله آب و فاضلاب، توزیع برق و همچنین نیروهای بسیج و سپاه یزد برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر گفت: متاسفانه به دلیل مسطح بودن سطح شهر، شاهد آبگرفتگی در بخش هایی از شهر هستیم که با تهمیدات اندیشیده شده این مشکل در حال رفع شدن است.

صالحیان تصریح کرد: باتوجه به برنامه ریزی‌هایی که از ابتدای سال از سوی شهرداری برای دفع آب های سطحی انجام شد تاکنون ۲۰۰ حلقه چاه جذبی حفر شده است تا هنگام بارش با مشکل مواجه نشویم.

معاون خدمات شهری شهرداری یزد خاطرنشان کرد: همچنین مسیر رودخانه فصلی شهر یزد پاکسازی شد و اواسط سال هم مسیر رودخانه فصلی مرکزی واقع در منطقه دو شهرداری اصلاح شد و هم اکنون روان آب در آن جاری است.

وی با بیان اینکه مدیران شهرداری یزد شخصاً بر انجام کارها نظارت دارند،اضافه کرد: در برخی مناطق شهر آبگرفتگی وجود دارد که نیروها در تلاش هستند مشکل را به زودی رفع کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار