شاپور محمدزاده:

دفتر برنامه ریزی دوره‌های سوادآموزی به‌عنوان مرکز ثقل تمام برنامه‌های سازمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است

تهران (پانا) - معاون وزیر و سازمان سازمان نهضت سواد آموزی به همراه مشاوران سازمان، با همکاران دفتر برنامه ریزی دوره‌های سوادآموزی دیدار کرد و از نزدیک فعالیت‌ها و برنامه‌های این دفتر را مورد بررسی قرار داد.

کد مطلب: ۹۶۹۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد
دفتر برنامه ریزی دوره‌های سوادآموزی به‌عنوان مرکز ثقل تمام برنامه‌های سازمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی، شاپور محمد زاده معاون وزیر و سازمان سازمان نهضت سواد آموزی به همراه مشاوران سازمان باهمکاران دفتر برنامه ریزی دوره‌های سوادآموزی دیدار کرد و از نزدیک، فعالیت‌ها و برنامه‌های این دفتر را مورد بررسی قرار داد.

معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی ، در این نشست ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته بر این نکته تاکید کرد که نقش و جایگاه دفتر برنامه ریزی دوره‌های سوادآموزی به عنوان مرکز ثقل تمام برنامه‌های سازمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و سایر بخش‌ها باید پشتیبانی لازم را با این دفتر داشته باشند.

او ضمن جمع بندی مطالب ارائه شده بر حل و فصل مسائل و مشکلات دفتر برنامه ریزی به منظور اجرای برنامه ها تاکید کرد.

شایان ذکر است در این نشست که در فضایی کاملا صمیمانه برگزار شد، خانم رضایی مدیر کل، معاون و روسای گروه‌ها، گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌ها را تشریح کردند و چالش‌های پیش رو و همچنین پیشنهادات خود را در زمینه بهبود فرایند اجرای برنامه‌ها ارائه دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار