باز پس گیری بیش از دو هکتار از اراضی ملی تفت

یزد(پانا) - فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد گفت: در شش ماهه ی نخست امسال بیش از دو هکتار از اراضی ملی شهرستان تفت از زمین خواران باز پس گرفته شد.

کد مطلب: ۹۶۹۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد

سرهنگ مهدی مختومی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد، گفت: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی استان یزد، در شش ماهه‌ی نخست امسال موفق به باز پس گیری دو هکتار و ۱۰۰متر مربع از اراضی ملی تفت در قالب تبصره ۱ ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و اجرای احکام قضایی شدند.

او با بیان اینکه نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی استان به صورت شبانه روزی مراتع و اراضی ملی استان را رصد می کنند، افزود: در این مدت سه فقره پرونده ی چرای غیرمجاز برای ۴۰‌‌‌‌‌‌۰واحد دامی تشکیل شده است.

سرهنگ مختومی ادامه داد: در شش ماهه نخست امسال، ۱۰ فقره آتش سوزی در استان یزد به وقوع پیوسته است که از این تعداد سه فقره آتش سوزی به مساحت ۲۵۰ مترمربع در شهرستان تفت به ثبت رسیده است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد
او افزود: پارسال با تلاش ماموران یگان حفاظت این اداره، بیش از ۷۳۳ هکتار از اراضی ملی تفت که از سوی افراد سودجو و فرصت طلب به

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تصرف، تخریب، حریق، دیوارکشی و گودبرداری اراضی ملی از طریق شماره تماس رایگان به ۱۵۰۴ یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد اعلام کنند تا همکاران ما در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار