نوروز 99 منتظر چه سریال‌هایی باشیم

تهران (پانا) - شبکه‌های تلویزیونی که در جذب تماشاگران روزهای آغاز سال باهم رقابت دارند این روزها در تدارک ساخت سریال نوروزی خود برای تعطیلات نوروز 99 هستند.

کد مطلب: ۹۶۹۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
نوروز 99 منتظر چه سریال‌هایی باشیم

از میان خبرهایی که تا امروز از ساخت سریال‌های نوروزی در شبکه‌های تلویزیونی منتشر شده اشت، ساخت این سریال‌ها قطعی شده است:

کامیون (شبکه دو)

سریال نوروزی شبکه دوی سیما با نام موقت «کامیون» در ۳۰ قسمت ۴۲ دقیقه ای تولید می‌شود و از ابتدا تا پایان فروردین ۹۹ پخش خواهد شد.

سید مسعوداطیابی کارگردانی این سریال را برعهده دارد و تصویربرداری آن طی هفته‌های اخیر در تهران آغاز شده است. این مجموعه تلویزیونی را شهاب عباسی بر اساس طرحی از شهروز شکورزاده نوشته است.

مهدی هاشمی و نسرین مقانلو، جهانبخش سلطانی، بیتا سحرخیز، علی عامل هاشمی، سپند امیرسلیمانی، بهنام شرفی، آرزو نبوت، سیاوش مفیدی، گیتی قاسمی ، ماهان عبدی، مهسا طهماسبی، هادی مرتضی زاده از بازیگران این سریال نوروزی هستند.

«کامیون» را ابراهیم آرزو و شهرام دانشپور برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید می کنند.

پایتخت 6 (شبکه یک)

سریال «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم و با طراحی و بازی محسن تنابنده مجموعه سریالی است که فصل اول آن در نوروز ۱۳۹۰ از شبکه یک سیما پخش شد، فصل ششم این سریال هم در حال ساخت است و به زودی برای نوروز ۹۹ آماده نمایش می‌شود. درگذشت خشایار الوند نویسنده سریال ادامه این مجموعه را با اما و اگرهایی مواجه کرد تا سرانجام طی ماههای اخیر ساخت فصل جدید آن قطعی شد. به گفته تنابنده این روزها آرش عباسی نویسنده تئاتری با گروه «پایتخت» در نوشتن فیلمنامه همکاری می‌کند.

بازگشت مهران احمدی با کاراکتر «بهبود» و حذف «بابا پنجعلی» با بازی علیرضا خمسه از جمله تغییرات فصل ششم سریال «پایتخت» است.

عباسی نویسنده سریال پایتخت 6 در توضیح قصه سریال و روند ماجراها گفت: «بخش اعظم سریال در شمال کشور می‌گذرد و طبیعتا تماشاگر انتظار دارد سفری هم با این کاراکترها به خارج داشته باشد. البته اینگونه نبود که به دلیل جذابیت سفر، چنین اتفاقی در قصه داشته باشیم، بلکه قصه ایجاب می‌کرد که حتما کاراکترها سفری به خارج از کشور داشته باشند و در واقع اجباری است که برای یکی از شخصیت‌ها رخ می‌دهد.»

این نویسنده به طرفداران سریال نوروزی سالهای اخیر شبکه یک وعده داد با ماجراهای غافلگیرکننده‌ای روبرو خواهند شد.

دوپینگ (شبکه سه)

شبکه سه سیما مجموعه طنز «دوپینگ» به کارگردانی رضا مقصودی را برای نوروز ۹۹آماده می‌کند.

رضا مقصودی فیلم سینمایی «خجالت نکش» را طی سالهای اخیر کارگردانی کرده است و نویسنده سریال‌های «ساختمان ۸۵» و «گمشدگان» نیز بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار