نشست مشترک کارشناسان سازمان دانش آموزی، انجمن اولیا و مربیان و کارشناسان امور مالی شهر تهران در خصوص سرویس مدارس

تهران (پانا) - نشست مشترک کارشناسان سازمان دانش آموزی و کارشناسان انجمن اولیا و مربیان و کارشناسان امور مالی شهر تهران با حضور سید صدرا خوش‌قدم، رئیس انجمن اولیا و مربیان اداره کل شهر تهران و نجار، رئیس امور مالی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و نماینده سازمان دانش آموزی شهر تهران، با هدف هماهنگی در اجرای دستورالعمل های صادره در خصوص سرویس مدارس در محل سالن آمفی تئاتر آموزش و پرورش منطقه 11 برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۹۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد
نشست مشترک کارشناسان سازمان دانش آموزی، انجمن اولیا و مربیان و کارشناسان امور مالی شهر تهران در خصوص سرویس مدارس

در ابتدای جلسه نجار، رئیس امور مالی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: این جلسه در خصوص تسهیل در روند انعقاد قرارداد بین پیمانکاران و مدارس برگزار شده است. قصد داریم در نشست امروز به صورت پرسش و پاسخ اشکالات احتمالی را رفع کنیم و به جمع بندی در بحث سرویس مدارس برسیم. با اتفاق نظرات پرسش و پاسخ‌هایی که شکل می‌گیرد، موانع احتمالی که وجود دارد برطرف خواهد شد.

وی افرود: کار ساماندهی سرویس مدارس در حال انجام است و قصد بر چاره‌اندیشی برای همکاری و هماهنگی بیشتر برای اجرای صحیح دستورالعمل سرویس مدارس داریم.

نجار ادامه داد: لازم است که در کارگروه منطقه قراردادها بررسی شود و مسئولان انجمن اولیا و مربیان هر منطقه، بعنوان دبیرکارگروه در جلسات نظارت کافی بر قراردادها را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار