پرفروش‌ترین فیلم‌های سینما در هفته‌ای که گذشت

تهران (پانا) - این هفته در فهرست پرفروش‌ترین فیلم‌های دنیا، فورد در برابر فراری، جایگاه نخست را به دست آورد.

کد مطلب: ۹۶۹۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
پرفروش‌ترین فیلم‌های سینما در هفته‌ای که گذشت

به گزارش ایرنا، فیلم فورد در برابر فراری (Ford v Ferrari)، قصه رقابت قدیمی فورد و فراری را بازگو می‌کند که پس از بر هم خوردن قرارداد همکاری شرکت فورد با انزو فراری بنیانگذار مجموعه فراری که شامل ماشین مسابقه‌ای قدرتمند او، یعنی اسکودریا فراری هم می‌شود، هنری فورد، تیمی شامل یک طراح ماشین جوان و باهوش به نام کرول شلبی و یک راننده انگلیسی به نام کن مایلز را مامور می‌کند، یک ماشین مسابقه‌ای با توانایی و قدرت اسکودریا، بسازند. فورد GT۴۰ در مسابقه جهانی اتومبیل‌رانی لمنز در سال ۱۹۶۶، در شهر لو مان فرانسه، رو در روی مدل جدید فراری قرار می‌گیرد.

این فیلم با بازی کریستین بیل، مت دیمون، کترینا بلف، نوآ جوپ، تریسی لتس، بنجامین ریگبی و... ساخته شده و کارگردان آن نیز جیمز منگولد بوده است.

فورد در برابر فراری در هفته نخست نمایش، فروش هفتگی ۳۱ میلیون دلار و فروش جهانی ۵۲ میلیون دلار را به نام خود ثبت کرده است.

فیلم دوم در فهرست فروش هفتگی، فیلم تاریخی میدوی (Midway) با قصه‌ای از جنگ جهانی دوم است که در هفته دوم نمایش، فروش هفتگی آن ۸ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار و فروش جهانی آن ۵۳ میلیون دلار است.

سومین فیلم فروش هفتگی، فیلم اکشن فرشتگان چارلی (Charlie's Angels) قرار دارد.

این فیلم درباره اتفاقاتی است که اطراف سه کارآگاه زن باهوش می‌افتد، آنها برای شخصیتی مرموز به نام چارلی کار می‌کنند که همین مساله هم به موضوعی برای کنجکاوی تبدیل می‌شود.

به نظر می‌رسد که داستان فیلم فرشتگان چارلی، برگرفته از فیلمی به همین نام باشد که در سال ۲۰۰۰ با بازی کامرون دیاز و درو باریمور منتشر شد و قسمت دوم آن نیز در سال ۲۰۰۳ به نمایش درآمد.

سریال فرشتگان چارلی نیز در سال ۱۹۷۶ در آمریکا پخش می‌شد.

بازیگران این فیلم که به کارگردانی الیزابت بنکس ساخته شده، کریستن استوارت، نائومی اسکات، نوحا سنتینو، سم کلفلین، پاتریک استوارت و... هستند.

فرشتگان چارلی در هفته نخست نمایش، ۸ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار و در فروش جهانی ۲۷ میلیون و ۹۰۰ هزار دلار فروخته است.

بازی با آتش (Playing with Fire)، با بازی جان سینا، کشتی گیر آمریکایی در هفته دوم نمایش، با فروش ۸ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار و فروش جهانی ۲۵ میلیون دلار، رتبه چهارم فروش هفتگی را به دست آورده است.

فیلم عاشقانه آخرین کریسمس (Last Christmas)، در هفته دوم نمایش با فروش هفتگی ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار و فروش جهانی ۳۵ میلیون دلار، در جایگاه پنجم فروش هفتگی جای گرفته است.

۵ فیلم دوم این فهرست از این قرار است:

دکتر اسلیپ (Doctor Sleep)، در هفته دوم نمایش، با فروش هفتگی ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار و فروش جهانی ۵۳ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار

دروغگویان خوب (The Good Liar)، در هفته اول نمایش، ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار و فروش جهانی ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار

جوکر(Joker)، هفتمین هفته نمایش، فروش هفتگی ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار و فروش جهانی یک میلیارد دلار

ملفیسنت ۲: معشوقه شیطان (Maleficent: Mistress of Evil)، هفته پنجم نمایش، فروش هفتگی ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار و فروش جهانی ۴۵۸ میلیون دلار

هریت (Harriet)، هفته سوم نمایش، فروش هفتگی ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار و فروش جهانی ۳۱ میلیون دلار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار