قاتل 5 زن سراوانی در مخفیگاهش کشته شد

تهران (پانا) - شرور معروف و خطرناک سراوان که به اتهام قتل 5 زن و دختر تحت تعقیب بود، در جریان یک درگیری مسلحانه و نفسگیر با شلیک پلیس کشته شد.

کد مطلب: ۹۶۹۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد
قاتل 5 زن سراوانی در مخفیگاهش کشته شد

به گزارش ایران، این قاتل 28 ساله شامگاه 2 آبان با ورود به خانه پدری‌اش در منطقه «خوشاب» بخش «جالق» شهرستان «سراوان»، نامادری 21 ساله، دو خواهر 5 و 14 ساله، خواهرزاده 12 ساله و دختر 15 ساله همسایه را به رگبار گلوله بست و متواری شد.
با آغاز تحقیقات در صحنه این جنایت هولناک مشخص شد عامل این قتل‌عام که علاوه بر شرارت، قدرت‌نمایی در فضای مجازی و مواد مخدر از دو سال قبل به اتهام قتل نیز تحت تعقیب قرار دارد به‌ دلیل مشکلات خانوادگی اعضای خانواده‌اش را به قتل رسانده است. همچنین کارآگاهان با بررسی سوابق این خانواده دریافتند پدر این مرد جنایتکار نیز به اتهام مواد مخدر در زندان به سر می‌برد.
به این ترتیب تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه قاتل آغاز شد و سرانجام مأموران پلیس امنیت عمومی پس از چند هفته کار اطلاعاتی رد متهم را در آپارتمانی مسکونی در مهرشهر زاهدان به دست آورده و محل را به‌صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.
سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با تأیید هلاکت قاتل در عملیات صبح دیروز گفت: «با شناسایی مخفیگاه این شرور خطرناک، با توجه به اینکه در واحدهای دیگر این ساختمان خانواده‌هایی ساکن بودند، مأموران پس از چند روز کنترلنامحسوس محل در فرصتی مناسب، ساختمان را محاصره کرده و ساعت 8 صبح سه‌شنبه(28 آبان) پس از تخلیه ساختمان، وارد عمل شدند. قاتل که به‌دنبال فرصتی برای فرار بود، با اسلحه کلاش اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کرد و سرانجام پس از حدود 3ساعت درگیری نفسگیر، متهم با شلیک مأموران کشته و دو همدستش نیز تسلیم شدند.»
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: «دو متهم دستگیر شده علاوه بر مشارکت در چندین مورد از جرایم این شرور سراوانی، به اتهام پنهان کردن قاتل در خانه‌شان تحت تحقیق و بازجویی قرار دارند. از مخفیگاه آنان یک قبضه سلاح کلاش و دو قبضه کلت کمری به‌همراه مقادیری مهمات مربوطه کشف شد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار