سریال «ارباب حلقه‌ها» به فصل دوم رسید

تهران (پانا) - سریال «ارباب حلقه‌ها» که قرار است در کمپانی آمازون ساخته شود برای فصل دوم تمدید شد.

کد مطلب: ۹۶۹۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد
سریال «ارباب حلقه‌ها» به فصل دوم رسید

به گزارش ورایتی، سریال جدید «ارباب حلقه‌ها» اقتباسی از کتاب «یاران حلقه» نوشته «جی. آر. آر. تالکین»‌ است که فعلا در مرحله پیش تولید قرار دارد.

مارکلا کاونا، ویل پورتر و جوزف ماولی سه بازیگری هستند که تا امروز معرفی شدند و خوآن آنتونیو بایونا به همراه جی دی پین و پاتریک مک کای در راس تهیه کنندگان اجرایی قرار دارند. بایونا که قرار است کارگردانی دو اپیزود نخست سریال را بر عهده گیرد کارگردان فیلم‌هایی چون دنیای ژوراسیک2 (Jurassic World: Fallen Kingdom)، غیرممکن (The Impossible) و یتیم‌خانه (The Orphanage) است. او از شاگردان گیرمو دل تورو کارگردان برنده اسکار و خالق فیلم‌های هزارتوی پن، پسر جهنمی و شکل آب است که نویسندگی سه‌گانه «هابیت» اسپین آفِ «ارباب حلقه‌ها» را برعهده داشته است.

داستان سریال در عصر دوم اتفاق می‌افتد که در کتاب‌های افسانه‌ای تالکین همزمان با خلق حلقه‌های قدرت شامل حلقه سارون، کاراکتر شرور داستان، است که در فیلم سینمایی «ارباب حلقه ها» و «هابیت» شاهد آن بودیم.

مجموعه فیلم‌های بلند اقتباس شده از رمان‌های «تالکین» ‌در مجموع حدود ۶ میلیارد دلار در جهان فروخت و در مجموع ۱۷ جایزه اسکار از جمله اسکار بهترین فیلم بلند را از آن خود کرد.

قرارداد اولیه برای ساخت دو فصل بود ولی آمازون ساخت فصل دوم را طی روزهای اخیر قطعیت داد. فیلمبرداری این سریال به زودی در نیوزلند آغاز می‌شود که بسیاری از لوکیشن‌های فیلم‌های سه گانه «ارباب حلقه‌ها» و «هابیت»‌ به کارگردانی پیتر جکسون در آنجا انجام شده است.

مترجم: عاطفه بزرگ‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار