مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

حال خوب جامعه در گرو شادابی مدرسه است

قزوین (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: ارتباط تنگاتنگی بین جامعه و مدرسه وجود دارد به گونه ای که حال خوب جامعه در گرو نشاط و شادابی مدرسه است.

کد مطلب: ۹۶۹۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
حال خوب جامعه در گرو شادابی مدرسه است

خیرالله رحمانی در آیین افتتاحیه نمایشگاه‌های کتاب دانش آموزی مدارس استان قزوین، اظهار کرد: مدرسه میزان الحراره جامعه است، ما با نگاه کردن به مدرسه می‌توانیم بفهمیم که جامعه چه اوضاع و احوالی دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه ارتباط تنگاتنگی بین جامعه و مدرسه وجود دارد، تصریح کرد: حال خوب جامعه در گرو نشاط و شادابی مدرسه است، بنابراین مربیان و معلمان باید همواره گشاده روی باشند تا این نشاط و شادابی به دانش آموزان نیز منتقل شود و در نتیجه جامعه ای با نشاط را داشته باشیم.

رحمانی با اشاره به سند تحول بنیادین، بیان کرد: ما بر اساس سند تحول ماموریت داریم تا دانش آموزان را به سمت حیات طیبه و زندگی پاک رهنمون سازیم و دانش آموزان از محیط مدرسه لذت ببرند و در این محیط تمرین زندگی کنند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در مورد دانش آموزان، اظهار کرد: دانش آموز باید مومن، خلاق، نقاد، پژوهشگر و آماده حضور در تمام عرصه ها باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: ما باید در مدرسه یاد بگیریم چگونه گفتگو کنیم، چگونه فکر کنیم و در نهایت چگونه به این اندیشه خود جامه عمل بپوشانیم و در این زمینه معلمان نقش بی بدیلی را دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار