استاندار فارس: برنامه‌ریزی دقیقی برای کنترل قیمت اجناس انجام گرفته است

شیراز (پانا) - استاندار فارس توسعه و امنیت از جمله مطالبات اصلی مردم به شمار می رود اظهار داشت: اصلاح ساختارهای معیوب اقتصادی و هدفمند نمودن بسیاری از در آمدهای دولت از جمله اهداف اصلی در بحث تغییر نرخ بنزین بوده است.

کد مطلب: ۹۶۹۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
استاندار فارس: برنامه‌ریزی دقیقی برای کنترل قیمت اجناس انجام گرفته است

عنایت اله رحیمی در دیدار با روسای اتحادیه‌های صنفی ادامه داد: این تصمیم نیز خالی از ایراد نیست اما برای حل ایرادات باید از مُبادی قانونی وارد عمل شد و نه راهی که مخل آسایش و امنیت مردم و همچنین بهانه‌ای برای معاندان نظام باشد.

او تامین امنیت را از جمله نتایج همکاری و هماهنگی سایر نهادهای اجتماعی دانست و افزود : اصناف همیشه در مسیر رسیدن به اهداف عالی نظام با حداکثر توان پای کار بوده اند و در گذر از این شرایط نیز امیدواریم با برنامه‌ریزی و مشارکت همه جانبه در تامین امنیت روانی و غذایی مردم موفق عمل کنیم.

نماینده عالی دولت در استان فارس خاطر نشان کرد: تامین سوخت مورد نیاز و تامین امنیت تردد از مهمترین دغدغه های صنفی است که در این زمینه با همکاری سایر نهادهای امنیتی و انتظامی اقدامات خوبی انجام گرفته است.

استاندار فارس در ادامه با هشدار به برهم زنندگان نظم و امنیت افزود: در برخورد با معاندین و مخلّان امنیت کوتاه نمی آییم و معترضین نیز باید صف خود را از صف معارضین جدا کنند زیرا از این پس با آنان مدارا نمی کنیم و مقتدرانه با آنان برخورد خواهیم کرد.

رحیمی با بیان اینکه هیچ گونه افزایش قیمتی در اصناف رخ نخواهد داد گفت: از اصناف انتظار داریم منصفانه عمل کنند و در این خصوص برنامه‌ریزی دقیقی برای کنترل قیمت اجناس انجام گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار