در آستانه هفته بسیج صورت پذیرفت؛

نشست خبری فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با خبرنگاران

زاهدان(پانا) - با هدف معرفی برنامه های هفته بسیج در سیستان و بلوچستان نشست خبری فرمانده سپاه سلمان استان با خبرنگاران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۹۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
نشست خبری فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با خبرنگاران

امان الله گشتاسبی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت هفته بسیج در محل سالن اجتماعات مهمانسرای بسیج استان انجام شد، اظهارکرد: یکی از واقعیت‌های عظیم جامعه نظام مقدس جمهوری اسلامی تشکیل بسیج بوده است.
او ادامه داد: بسیج در دوران سازندگی، دفاع مقدس و پس از آن یکی از ارکان مهم این نظام بوده زیرا که توانستند نقش خود را به خوبی ایفا کند.
فرمانده سپاه سلمان استان تصریح کرد: بسیج یعنی آحاد جامعه اسلامی ایران زیرا بسیجیان همواره با جان فدایی خود از ارزش های این انقلاب حفاظت کرده اند.
او با بیان اینکه بسیج راهگشای مشکلات انقلاب اسلامی ایران در دوران های مختلف بوده اند، افزود: بسیجیان با عمل به فرامین امام راحل توانستند به درستی وظایف خود را به سرانجام رسانند.
سردار گشتاسبی با اشاره به شعار محوری هفته بسیج(بسیج 40 سال خدمت، ایثار وشهادت) گفت: این نشست با هدف معرفی برنامه های بسیج دراستان برگزار شده است.
او ادامه داد: یکی از نکات بارز برگزاری برنامه های هفته بسیج امسال تقارن آن با 40 سالگی انقلاب اسلامی است.
فرمانده سپاه سلمان استان با اشاره به اینکه هزار691 برنامه بسیج ویژه سراسر استان اختصاص داده است، عنوان داشت: 109 برنامه از مجموع این برنامه ها قبل از اجرای هفته بسیج انجام شده است وبیش از 415 برنامه آن نیز در طول این هفته عملیاتی می شود.
او در ادامه به معرفی برنامه های هفته بسیج دراستان پرداخت و گفت: بزرگترین رسالت اصحاب رسانه انعکاس نقش بسیج به قشر جوان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار