در گفت‌وگو با پانا

کاظم اولیایی: فتحی از استقلال برود مشکلات بیشتر خواهد شد

تهران (پانا) – مدیرعامل سابق استقلال تهران مشکل این تیم را ریشه‌ای‌تر از چیزی می‌داند که با تغییر مدیرعامل حل شود، او معتقد است بدون برنامه بودن مشکل اصلی استقلال در سال‌های اخیر است.

کد مطلب: ۹۶۹۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد
کاظم اولیایی: فتحی از استقلال برود مشکلات بیشتر خواهد شد

کاظم اولیایی در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره وضعیت استقلال و انتقادهایی که به امیرحسین فتحی مدیرعامل این باشگاه می‌شود، گفت: « مشکل اصلی استقلال مدیریت این باشگاه نیست، در هر دوره‌ای مدیرعامل تغییر می‌کند و در هر دوره‌ای هم انتقادها به عملکرد مدیرعامل وجود دارد، من ایراد اصلی که در استقلال می‌بینم این است که برنامه ندارد و پانزده سال است حرف از خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس زده می‌شود. »

وی ادامه داد: « پیش از این قرار بود استقلال و پرسپولیس در شهریورماه خصوصی شوند، اما مشخص نیست چه اتفاقی افتاد. متأسفانه استقلال یک اسا‌سنامه مشخص ندارد. فوتبال حرفه‌ای در ایران برنامه ندارد و محل درآمدها مشخص نیست. در این شرایط فرقی نمی‌کند چه کسی مدیرعامل باشد. »

مدیرعامل سابق استقلال افزود: « طی چند وقت اخیر کنفدراسیون فوتبال آسیا از باشگاه‌ها می‌خواهد شفافیت مالی انجام شود اما چه کسی به این موضوع توجه می‌کند. ضوابط مالی استقلال برای هزینه‌ها و درآمدها چه چیزی است؟ اگر فوتبال حرفه‌ای می‌خواهیم باید مسیر ما هم حرفه‌ای باشد، اما چون ریل‌گذاری نداریم هر بار یک نفر با ویژگی‌های خاص خودش می‌آید. »

عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال ادامه داد: « دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ورشکسته شد‌ه‌اند و شفافیت مالی ندارند. اگر درآمدها و هزینه‌ها مشخص نشود مشکلات نه تنها حل نمی‌شود بلکه بیشتر از گذشته می‌شود. استقلال و پرسپولیس سال‌هاست بلاتکلیف هستند و درد این دو باشگاه تغییر مدیرعامل نیست. »

اولیایی در پایان درباره احتمال جدا شدن امیرحسین فتحی از مدیرعاملی استقلال تهران گفت: « این روزها هواداران به فتحی اعتماد ندارند البته او هم طوری رفتار می‌کند که هواداران اعتماد ندارند. اما با رفتن فتحی معجزه‌ای در استقلال رخ نخواهد داد و مشکلات بیشتر از گذشته می‌شود. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار