استاندار یزد: جریان ضد نظام، هدایت‌کننده آشوب‌گران است

یزد(پانا)- استاندار یزد با اشاره به اینکه بعد از دستگیری و بررسی میدانی آشوب‌ها و تجمع‌هایی که در روزهای اخیر صورت گرفته ثابت شد که یک جریان سازماندهی‌شده پشت این مسائل است گفت: افرادی با هدف به کشور وارد شده و برای آشوب و ضربه‌زدن به‌ نظام هزینه می‌کنند.

کد مطلب: ۹۶۹۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد
استاندار یزد: جریان ضد نظام، هدایت‌کننده آشوب‌گران است

محمدعلی طالبی روز دوشبه در نشست هم‌اندیشی ارتقا فرهنگ سلامت‌ اداری افزود: هوشیاری مردم و آمادگی نیروها و مسئولان موجب شکست توطئه‌های دشمنان است.

وی ادامه داد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی و همه مجموعه نظام باید با همکاری و همدلی بر اساس مقررات، وظایف خود را در خدمت به مردم انجام دهند و رضایت جامعه را جلب کنند .

استاندار یزد تصریح کرد: دستگاه‌های دولتی باید جدی و با احساس تکلیف نسبت به برخی مسائل توجه ویژه و خاص داشته باشند و نباید نسبت به آن سهل انگاری کنند.

طالبی بیان داشت: با مدیرانی که نسبت به سیاست‌های استان و اولویت‌هایی که تعیین‌شده بی‌توجه باشند برخورد می‌شود و باید همه خود را وقف خدمت به مردم کنند که رسالتی مهم است .

این مسئول از راه‌های حرکت در مسیر سلامت اداری را، تقویت نظارت همگانی و استقبال از نظارت‌ها ذکر کرد و اظهار داشت: دستگاهای دولتی باید با صداقت و شفافیت، پاسخگوی مردم و رسانه‌ها باشند.

طالبی گفت: باید اعتماد عمومی جامعه را با کار و تلاش صادقانه افزایش داد و به جلب اعتماد سرمایه اجتماعی بیش از گذشته وظایف انجام شود.

وی تاکید کرد: وظیفه مدیران است که در دستگاه‌های دولتی نسیت به ارتقا سرمایه اجتماعی و افزایش اعتماد عمومی جامعه به‌نظام و دولت اقدام کنند.

منبع: ایرنا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار