مدیرعامل مجمع خیران مدرسه ساز استان یزد:

خیران آماده احداث هنرستان مرکزی در یزد هستند

یزد(پانا)-مدیرعامل مجمع خیران مدرسه ساز استان یزد گفت: در صورتی که زمین توسط دولت تامین شود، خیران آماده احداث هنرستان مرکزی در یزد هستند.

کد مطلب: ۹۶۹۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
خیران آماده احداث هنرستان مرکزی در یزد هستند

محمدعلی خواجه رضایی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان یزد که با دستور جلسه بررسی وضعیت هنرستانها و آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد، اظهار داشت: بسیاری از هنرستانهای یزد فرسوده و قدیمی هستند به عنوان نمونه دو هنرستان رجایی و چمران که مراکز شاخص استان به شمار می روند، مستهلک شده اند.

وی با اشاره به اعتباری که در سال ۱۳۷۵ در استان به ساخت هنرستان مرکزی اختصاص یافت، افزود: این هنرستان احداث شد اما در نهایت به آموزشکده تبدیل شد و از آنجا که آموزشکده برای استان اولویت بیشتری داشت، آموزش و پرورش از این فضا محروم شد.

خواجه رضایی عنوان کرد: اکنون ظرفیت و آمادگی ساخت یک هنرستان مرکزی در استان یزد توسط خیران وجود دارد اما لازم است دولت زمین آن را تهیه کند که اگر این اتفاق رخ دهد، خیران به میدان می آیند.

مدیرعامل مجمع خیران مدرسه ساز استان یزد تاکید کرد: هنرستان چمران نیز به عنوان یکی از مراکز شاخص قرار است توسط یک خیر مرمت و بازسازی شود.

خواجه رضایی بیان کرد: خیران مدرسه ساز در استان یزد پای کار هستند و همواره همراهی های بسیار خوبی داشته اند اما مشکل اصلی در استان یزد به ویژه در مرکز استان، بحث تامین زمین است.

منبع :مهریزد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار