همزمان با استقبال از وزیر آموزش و پرورش در قزوین صورت پذیرفت؛

تقدیر وزیر آموزش و پرورش از دانش آموزان پیشتاز قزوینی

قزوین (پانا)- حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در سفر به قزوین از دانش آموزان پیشتاز پسر استان که وظیفه استقبال از وزیر را بر عهده داشتند، تقدیر به عمل آورد.

کد مطلب: ۹۶۹۲۷۳
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر وزیر آموزش و پرورش از دانش آموزان پیشتاز قزوینی

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش که برای حضور در دومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی به قزوین سفر کرده بود، در هنگام ورود به سالن همایش مورد استقبال دانش آموزان پیشتاز پسر قرار گرفت.

دکلمه و اشعار دانش آموز پیشتاز استان و احترام تشکیلاتی دانش آموزان پیشتاز در خوش آمدگویی به وزیر آموزش و پرورش و میهمانان همراه، مورد تفقد حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش قرار گرفت و به همین جهت وی با تقدیم هدیه ای از این استقبال گرم تقدیر و این استقبال را بسیار عالی توصیف کرد.

وظیفه استقبال از وزیر آموزش و پرورش در قالب کمیته استقبال بر عهده معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان قرار داشت که دانش آموزان پیشتاز پسر تحت مدیریت سازمان دانش آموزی استان این مأموریت را به خوبی انجام دادند.

همچنین خبرگزاری پانا در استان قزوین به عنوان بازوی توانمند رسانه ای آموزش و پرورش حضوری پررنگ در دومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی داشت و خبرنگاران و عکاسان این خبرگزاری به صورت لحظه به لحظه همایش هویت کودکان ایران اسلامی و سفر وزیر آموزش وپرورش به قزوین را پوشش دادند که البته به جهت همین عملکرد مثبت، از فعالیت های خبرگزاری پانا استان قزوین در همایش هویت کودکان ایران اسلامی قدردانی به عمل آمد.

جبار حسنعلی پور رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین، در این رابطه با اشاره به عملکرد خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری پانا و دانش آموزان پیشتاز در استقبال از وزیر آموزش و پرورش، گفت: بسیار خوشحال هستیم که دانش آموزان پیشتاز استان توانستند یک عملکرد خوبی را در استقبال از وزیر در دومین همایش ملی هویت ایران اسلامی داشته باشد.

وی افزود: از روزها قبل گروه دانش آموزان پیشتاز پسر خود را برای استقبال از وزیر محترم آموزش و پرورش آماده کرده بودند و حرکت نمادین این گروه برای آمادگی بیشتر، در جشنی که به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) در مدرسه زنده یاد امین برگزار شده بود، اجرا گردید.

رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین تصریح کرد: تأیید وزیر آموزش و پرورش نسبت به استقبال گرم دانش آموزان پیشتاز استان برای ما بسیار ارزشمند است.

حسنعلی پور با مثبت ارزیابی کردن عملکرد مجموعه خبرگزاری پانا استان قزوین، اظهار کرد: کار خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری پانا استان از قبل برگزاری همایش ملی کودکان ایران اسلامی آغاز شد و به حق خبرنگاران و عکاسان دانش آموز حضوری پررنگ در کلیه بخش های همایش و سفر وزیر داشتند و گزارشات خبری و تصویری خود را در خبرگزاری منتشر کردند.

این مسئول افزود: پوشش سریع، با کیفیت و مطلوب اخبار در خبرگزاری پانا استان قزوین نشان از توانمندی های بالای خبرنگاران و عکاسان دانش آموز دارد و ما انتظار داریم این ویژگی ها در تمام ابعاد و برنامه ها حفظ شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار