کریمی: طرح یاریگران زندگی فرصتی برای نه به اعتیاد دانش آموزان است

تهران (پانا) - مراسم رونمایی از نقشه راه "کانون یاریگران زندگی" در مدارس کشور به مناسب هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی در محل مدرسه شهدای هفتم تیر منطقه6 تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۹۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد
کریمی: طرح یاریگران زندگی فرصتی برای نه به اعتیاد دانش آموزان است

عبدالرسول کریمی، معاون فرهنگی و پرورشی شهر تهران با اشاره به اینکه کودکان و نوجوانان همواره در معرض آسیب های اجتماعی هستند، گفت: آموزش و پرورش و ستاد مبارزه با مواد مخدر طرحی را فراهم کرده و تفاهم نامه ای امضا شده برای کاهش تجربه مصرف مواد و پیشگیری از آسیب پذیری و بروز اعتیاد در میان دانش آموزان. همچنین برای اولین بار این طرح در سراسر کشور رقم می خورد و منطقه6 شهر تهران به عنوان پایلوت کشوری انتخاب شده است.

وی در ارتباط با اهداف برگزاری این مراسم گفت: هم افزایی میان ظرفیت مدارس، ترویج نهضت فرهنگی و اجتماعی پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سطح مدارس کشور و ترویج فعالیتهای داوطلبانه و مشارکتی و افزایش برنامه های پیشگیری از اعتیاد دانش آموزان از اهداف برگزاری این مراسم است.

کریمی افزود: از دیگر اهداف این طرح کمک به توانمندسازی دانش آموزان تا به آسیب های اجتماعی "نه" بگویند.

معاون پرورشی شهر تهران گفت: این طرح فرصتی است برای احیای همه تشکل ها که در این برنامه شریک هستند و همچنین از ظرفیت کانون ها استفاده می شود و دنبال این هستیم که دانش آموزان توانمندی داشته باشند. این برنامه از طرح های فاخر آموزش و پرورش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار