در گفت‌وگو با پانا

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال: وقتی تیم ملی نتیجه نمی‌گیرد باید فکر دیگری کرد

در آمدهای فدراسیون پرداخت شود نیازی به کمک نداریم

تهران (پانا) – عبدالکاظم طالقانی از بررسی دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق و شکست تیم ملی در این بازی در کمیته فنی فدراسیون فوتبال خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۹۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال: وقتی تیم ملی نتیجه نمی‌گیرد باید فکر دیگری کرد

عبدالکاظم طالقانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پانا درباره شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق در هفته پنجم انتخابی جام جهانی 2022 گفت: « دلایل زیادی برای شکست تیم ملی مقابل عراق وجود دارد، در فدراسیون فوتبال کمیته‌های مختلفی وجود دارد که هر کدام وظایف خاص خودشان را دارند. بررسی درباره وضع فنی تیم ملی هم بر عهده کمیته فنی است و باید در مورد باخت ایران به عراق و دلایل فنی آن از این کمیته جویا شوید. همانطور که گفتم در فدراسیون فوتبال بخش‌های مختلف وظایف مختلف برعهده دارند و در نهایت مهدی تاج تصمیم‌گیری می‌کند. »

وی ادامه داد: « در فدراسیون بر اساس خرد جمعی تصمیم‌گیری می‌شود. به نظرم باید گذشته را فراموش کنیم و به دنبال شرایط بهتر برای تیم ملی در آینده باشیم. در هیچ مسابقه‌ای حریفان را نباید دست‌کم بگیریم. کادر فنی باید به درستی برنامه‌ریزی کند و بازیکنان تلاش کنند، اما وقتی نتیجه حاصل نمی‌شود باید یک فکر دیگر کرد. »

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره رضایت فدراسیون از عملکرد فنی ویلموتس عنوان کرد: « بررسی عملکرد فنی بر عهده کمیته فنی است اما باید مسائل دیگر همچون پشتیبانی دولت و رفتار ویلموتس را هم بررسی کرد و بعد از آن به جمع‌بندی برسیم. یک بخش این نتیجه برمی‌گردد به دیر رسیدن پول به سرمربی و بخش دیگر به مسائل فنی بازیکنان که اصلی‌ترین موضوع است. »

وی در پایان گفت داد: « غیر از دولت چه کسی باید از تیم ملی پشتیبانی کند، درآمدهای ما به ما نمی‌رسد تا آن را برای تیم ملی خرج کنیم در این شرایط نیاز به کمک دولت داریم. این تیم برای همه مردم است و باید حمایت شود. در همه جای دنیا دولت‌ها به تیم ملی کمک می‌کند یا پول درآمدهای آنها را می‌دهد، به طور حتم این درآمدها به ما داده شود نیازی به کمک نداریم. اما مگر پول حق پخش تلویزیون به دست ما می‌رسد که بر اساس آن درآمدها بتوانیم مشکلات را حل کنیم؟ »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار