مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

همایش هویت کودکان ایران اسلامی یک حرکت عمیق علمی را پایه گذاری کرد

قزوین (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به تاثیرات همایش ملی هویت ایران اسلامی، گفت: همایش هویت کودکان ایران اسلامی یک حرکت عمیق علمی را پایه گذاری کرد و امیدواریم این حرکت ماندگار باشد.

کد مطلب: ۹۶۹۱۸۲
لینک کوتاه کپی شد
همایش هویت کودکان ایران اسلامی یک حرکت عمیق علمی را پایه گذاری کرد

خیراله رحمانی دقایقی پیش در اختتامیه دومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی که در دانشگاه بین المللی امام خمینی ره برگزار شد، اظهار کرد: این همایش یک حرکت سطحی و ظاهری نیست، بلکه دستاوردهای آن باید مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: همایش هویت کودکان ایران اسلامی یک حرکت عمیق علمی را پایه گذاری کرد و امیدواریم این حرکت ماندگار باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: ما باید محیط دانش آموزی را به گونه ای ایجاد کنیم تا دانش آموزان در مسیر مطلوب حرکت کنند و سند تحول بنیادین نیز محقق گردد.

رحمانی با بیان اینکه آینده جامعه در گرو مدرسه است، اظهار کرد: امیدواریم ما توانسته باشیم به اهداف همایش دست یابیم و برای این همایش همه ظرفیت ها در کنار آموزش و پرورش قرار گرفت که ما از همه مسئولانی که در کنار ما بودند، تقدیر و تشکر میکنیم.

وی با تشکر از معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین، از دکتر حکیم زاده معاون ابتدایی وزیر آموزش و پرورش به صورت ویژه به جهت رهبری و نظارت مستمر ایشان در امر برگزاری مراسم قدردانی کرد.

همچنین مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان به نمایندگی از استانها، از زحمات همه دست اندرکاران برگزاری دومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی به خصوص مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، تقدیر نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار