در صحن شورای شهر تهران

یک فوریت طرح سیاست‌های اجرایی بودجه ۹۹ شهرداری تهران مصوب شد

تهران (پانا) - اعضای شورای اسلامی شهر تهران با رأی ندادن به دو فوریت طرح سیاست‌های اجرایی و الزامات تدوین لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری تهران با بررسی آن به صورت یک فوریت موافقت کردند.

کد مطلب: ۹۶۹۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
یک فوریت طرح سیاست‌های اجرایی بودجه ۹۹ شهرداری تهران مصوب شد

در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران دو فوریت طرح سیاست‌های اجرایی و الزامات تدوین لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری تهران بررسی شد که در نهایت با مخالفت اعضای شورای شهر این دو فوریت مصوب نشد.

مجید فراهانی، عضو شورای شهر تهران درباره کلیات سیاست‌های اجرایی و الزامات تدوین لایحه بودجه درسال ۹۹ توضیحاتی ارائه کرد و از اعضا خواست تا با توجه به اینکه زمانی برای ارسال لایحه بودجه سال ۹۹ باقی نماینده با این دو فوریت موافقت کنند اما محمدجواد حق‌شناس درباره این اظهار نظر گفت: اینکه طرح تنها در یک کمیسیون مطرح و بررسی شود و نظرات سایر کمیسیون ها و اعضای شورای شهر درباره الزامات تدوین بودجه اخذ نشود، کاردرستی نیست. از این رو درخواست می کنیم شتابزده در این سیاست ها تصمیم‌گیری نشود.

سید حسن رسولی، نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر در دفاع از این دو فوریت اظهار کرد: تقاضای ما برای تصویب دو فوریت این طرح، مدیریت زمان است. چرا که در آستانه دریافت بودجه ۹۹ هستیم.

وی افزود: مسائلی که آقای حق شناس به آن اشاره کردند، از جمله اینکه مسائل کلیدی شهر و شهرداری در قالب رویکردها، پروژه‌ها و سیاست‌ها در برنامه ۵ ساله سوم جمع‌آوری شده است. همچنین جداول کمی، منابع و مصارف نیز تصویب شده است. از این رو من از اعضاء می‌خواهم که دو فوریتی طرح را تصویب کنند.

علیرغم توضیحات تعدادی از اعضای شورای شهر تهران درباره ضرورت بررسی طرح مذکور به صورت دو فوریت، اعضای شورای شهر به این دو فوریت رأی ندادند و در نهایت دو فوریت با سه موافق و ۱۴ مخالف تصویب نشد.

پس از رأی نیاوردن طرح دو فوریتی این بار اعضاء یک فوریت طرح سیاست‌های اجرایی و الزامات تدوین لایحه بودجه ۹۹ شهرداری تهران را به رأی گذاشتند که یک فوریت آن با ۱۴ رأی موافق و یک رأی مخالف تصویب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار