جلسه کمیته بهبود کیفیت سوادآموزی شهرستان برخوار برگزار شد

اصفهان (پانا) - جلسه کمیته بهبود کیفیت سواد آموزی شهرستان برخوار با حضور معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان و روسای ادارات داخلی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۹۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد
جلسه کمیته بهبود کیفیت سوادآموزی شهرستان برخوار برگزار شد

جلسه کمیته بهبود کیفیت سواد آموزی شهرستان با حضور بهمن امید قائمی ، معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان ؛ اکبر محمدیان ، رئیس اداره واگذاری ها ؛ لیلا بابائی ، رئیس اداره سنجش و ارزیابی ؛ دهاقین ، کارشناس بازرسی آموزش و پرورش استان اصفهان؛ معصومی ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان و سایر اعضا در دفتر مدیریت برگزار شد. در این جلسه موضوعاتی ازقبیل : شیوه های جذب فعال، آموزش اولیا فاقد سواد، استفاده از ظرفیت های انجمن اولیا و مربیان مدارس و همچنین تدوین راهکارهای کاربردی جهت تسهیل روند سواد آموزی مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت .

در این جلسه علاوه بر تاکید بر اهمیت شناسایی و جذب بی سوادان و کم سوادان شهرستان در راستای ریشه کن کردن بی سوادی در شهرستان، راهکارهای شناسایی و جذب بی سوادان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیر آموزش و پرورش برخوار ضمن ارایه گزارشی از عملکرد این مدیریت در شناسایی، جذب و آموزش بی سوادان و کم سوادان در شهرستان از همکاری و بکارگیری تمام توان و پتانسیل ارگان ها و نهادهای شهرستان در سال تحصیلی جدید در زمینه مبارزه با بیسوادی خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار