​ثبت بیش از هشت میلیون 500 هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان یزد

یزد(پانا)- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد، گفت: بیش از هشت میلیون و هزار و پانصد تردد در هفت ماهه ی نخست امسال در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده است.

کد مطلب: ۹۶۹۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد

علی علیخانی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد، تصریح کرد: در هفت ماهه ی نخست امسال تردد بیش از هشت میلیون و 500 هزار دستگاه وسیله نقلیه سبک و سنگین، به کمک دستگا‌های تردد شمار نصب شده در محور‌های استان، به ثبت رسیده است.

او افزود: براساس آمار در این مدت، بیش از شش میلیون و 150 هزار خودروی عبوری از استان اعم از وسایل نقلیه سبک و بیش از دو میلیون و 150 هزار خودروی آن مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده است.

علیخانی ادامه داد: بیشترین تردد ها در هفت ماهه ی نخست امسال به ترتیب در محورهای یزد- اصفهان و بلعکس و مسیر یزد- کرمان و بلعکس به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد، اضافه کرد: محور یزد - شیراز و بلعکس نیز پس از محورهای مذکور، بیشترین میزان تردد وسایل نقلیه را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه شیب شیروانی راه‌های استان اصلاح می‌شود، اظهارداشت: به منظور بهینه سازی عملیات اجرایی، نقاطی از شبکه جاده ای که بر اساس تحلیل تصادفات سال‌های گذشته دارای بالاترین آمار واژگونی‌ها بوده، با همکاری پلیس راه استان شناسایی و در اولویت برنامه اصلاح شیب قرار گرفته است.

علیخانی ادامه داد: ایراد و نقص در شیب های شیروانی تمام شبکه جاده ای استان اعم از روستایی، اصلی و شریانی نیست و ساختار راه ها مطابق با استانداردهای فنی است اما به منظور کاهش صدمات تصادفاتی که به دلیل عدم توجه راننده و خواب آلود بودن وی رخ می دهد، شیب ها اصلاح می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار