ناکامی زمین خواران در تصرف اراضی ملی

یزد(پانا)-فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد گفت: بیش از ۱۰ هکتار از اراضی ملی استان یزد از زمین خواران باز پس گرفته شد.

کد مطلب: ۹۶۹۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد

سرهنگ مهدی مختومی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد گفت: نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی استان یزد، در مهرماه امسال بیش از ۱۰ هکتار از اراضی ملی را در قالب تبصره ۱ ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و اجرای احکام قضایی، از دست متصرفان آزاد کردند.

او افزود:در این مدت همچنین ۲۴ فقره پرونده تخریب و تصرف اراضی ملّی به مساحت بیش از ۲۱۷ هکتار به کمک نیرو‌های یگان حفاظت و واحد حقوقی اداره کل منابع طبیعی استان یزد تشکیل شد.

سرهنگ مختومی با بیان اینکه نیرو‌های یگان حفاظت استان، به صورت ۲۴ ساعته اراضی ملی را رصد می‌کنند، اظهارداشت: نیرو‌های یگان حفاظت استان یزد، در یک ماه گذشته موفق به توقیف یک دستگاه خودروی حامل چوب بدون مجوز حمل و یک فقره پرونده چرای غیر مجاز شدند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد تصریح کرد: در شش ماهه نخست امسال بیش از ۸۲ هکتار از اراضی ملی را در قالب تبصره ۱ ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و اجرای احکام قضایی، از دست متصرفان اراضی ملی آزاد شد.

او در پایان اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تصرف، تخریب، حریق، دیوارکشی و گودبرداری اراضی ملی از طریق شماره تماس رایگان به ۱۵۰۴ یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد اعلام کنند تا همکاران ما در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار