فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان: سارقان بانک ملی زاهدان دستگیر شدند

زاهدان (پانا) - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری ۳ سارق بانک ملی شعبه ۱۵ خرداد شهر زاهدان در کمتر از ۱۲ روز خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۸۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان: سارقان بانک ملی زاهدان دستگیر شدند

سردار"محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: ساعت ۱۳ و ۵۲ دقیقه یازدهم آبانماه سال جاری، ۲ سارق مسلح با یک اسلحه شکاری وینچستر با سر و صورت پوشیده و لباس محلی بوسیله یک دستگاه پژوی نقره‌ای فاقد پلاک وارد بانک ملی شعبه میدان پانزدهم خرداد شهرستان زاهدان شده و با تهدید کارمندان بانک، مبلغ ۶۲ میلیون و ۱۳۷ هزار تومان وجه نقد را سرقت و به سرعت از محل متواری شدند.

او ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع تیمی ویژه از کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان با بررسی دقیق صحنه سرقت عملیات گسترده‌ای را برای شناسایی و دستگیری سارقان مسلح آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات گسترده علمی و تخصصی طی یک عملیات پیچیده سه عضو این باند را که با برادر می‌باشند را شناسایی و دستگیری آنان را آغاز کردند.

قنبری افزود: با شناسایی مخفیگاهان متهمان، تیم‌های عملیات ویژه پلیس آگاهی پس از هماهنگی‌های لازم قضائی حوالی ساعت ۴ بامداد روز جاری طی ۳ عملیات مجزا و هماهنگ ۲ عضو این باند را در خیابان خرمشهر و رازی شهر زاهدان و نفر سوم را در ایستگاه بازرسی نصرت آباد دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به کشف ۵۰ میلیون تومان از پول‌های سرقت شده از مخفیگاه خواهر این متهمان گفت: تحقیقات برای کشف دیگر اعمال مجرمانه اعضای این باند با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد.

او در پایان با تاکید بر اقدامات هوشمندانه و مقتدرانه پلیس در کشف جرائم، خاطر نشان کرد: سلب آسایش و امنیت شهروندان، خط قرمز پلیس است و همکاران من بدون چشم‌پوشی با تمامی افرادی که به هر نحو، زمینه ناامنی روانی و اجتماعی را فراهم کنند مقتدرانه برخورد خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار