توضیحات وزیر آموزش و پرورش درباره لغو زنگ ورزش در مدارس

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد که وزارت آموزش و پرورش تابع تصمیمات ستاد آلودگی هوای استان‌ها است و اگر بر خلاف این مصوبات ستاد اقدامی انجام شود با آن برخورد خواهد شد.

کد مطلب: ۹۶۸۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد
توضیحات وزیر آموزش و پرورش درباره لغو زنگ ورزش در مدارس

محسن حاجی میرزایی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه‌ملت درباره علت برقراری زنگ ورزش مدارس در هوای آزاد با وجود هشدارهای کمیته اضطراری بررسی آلودگی هوای کلانشهرها، عنوان کرد: قطعا آموزش و پرورش تصمیمات ستاد آلودگی هوای مستقر در استانداری‌ها را مورد توجه قرار می‌‎دهد و اجرایی می‌کند و اگر مدیر یا هر مسئول دیگری در این زمینه تخطی کند با او برخورد می‌شود چرا که سلامت دانش آموزان برای ما اولویت است.

دانش آموزان مدارس دولتی در اولویت استفاده از اماکن ورزشی هستند

عضو کابینه دولت دوازدهم درباره اینکه چرا با وجود برخورداری آموزش و پرورش از سالن‌‎های ورزشی مناسب اما از این ظرفیت استفاده نمی‌شود و این سالن‌ها در اختیار مدارس غیردولتی و نهادهای دیگر قرار دارد، گفت: اموال آموزش و پرورش نمی‌تواند در اختیار مدارس غیردولتی قرار گیرد؛ قطعا هر امکانی که در اختیار آموزش و پرورش بود، برای مدارس دولتی است.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: البته ممکن است برخی از این سالن‌ها ساعاتی محدود اجاره داده شوند اما اولویت با مدارس دولتی است و در این زمینه نیز دستور بررسی صادر خواهم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار