عبدالرسول کریمی اعلام کرد

حضور روحانیون در بیش از ۴ هزار ۱۰۰ باب مدرسه

تهران (پانا) - معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد نیاز داریم که دانش آموزان به حقوق شهروندی خود اشراف کامل داشته باشند و در این زمینه به آن‌ها آموزش‌های لازم را می‌دهیم. اقدام دیگر ما این بوده که از پتانسیل و ظرفیت روحانیون استفاده کرده ایم و بالغ بر هزار ۴۰۰ روحانی در بیش از ۴ هزار و ۱۰۰ باب مدرسه حضور موثر و فعال دارند.

کد مطلب: ۹۶۸۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد
حضور روحانیون در بیش از ۴ هزار ۱۰۰ باب مدرسه

عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، در گفت وگو با خبرگزاری میزان، درباره طرح‌های معاونت پرورشی برای سال تحصیلی جاری گفت: در معاونت پرورشی دفتر نماد کشوری را در تهران به زودی افتتاح خواهیم کرد. در زمینه عفاف و حجاب کمیته‌ای را از ابتدای سال تحصیلی تشکیل داده ایم و همچنین کار‌های اساسی و زیر بنایی آن را نیز انجام داده ایم.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در ادامه بیان کرد: طرح دیگر ما این است که در زمینه آموزش مهارت‌ها و آداب اجتماعی کار کنیم و در زمینه توانمند سازی مشاورین، مربیان پرورشی و معاونین پرورشی کار کرده ایم و همچنین در زمینه گام دوم هم چند کمیته تشکیل داده ایم.

کریمی افزود: نیاز داریم که دانش آموزان به حقوق شهروندی خود اشراف کامل داشته باشند و در این زمینه به آن‌ها آموزش‌های لازم را می‌دهیم و نکته دیگر اینکه باید از پتانسیل و ظرفیت روحانیون استفاده کنیم و بالغ بر هزار ۴۰۰ در بیش از ۴ هزار و ۱۰۰ باب مدرسه ما حضور موثر و فعال دارند.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در ادامه بیان کرد: این روحانیون به شبهات دینی دانش آموزان پاسخ می‌دهند و نماز جماعت را برگزار می کنند.

کریمی افزود: در در زمینه تغذیه فکری تهران به عنوان قطب یک همکاری‌ها میزبان ۸ استان خواهد بود تا گام‌های موثری در این زمینه برداشته شود. در زمینه همیار مشاور هم از پتانسیل دانش آموزان در کنار مشاوران استفاده شود و اطلس مشاغل دانش آموزی را نیز در دست داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار