وزیر فرهنگ و ارشاد درابرکوه به دیدار یک پیشکسوت فرهنگی رفت

ابرکوه (پانا) - سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر یک روزه خود به شهرستان ابرکوه با همراهی علی غیاثی ندوشن مدیر کل امور استانهای وزارت ارشاد، مجید جوادیان زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسعود عظیمی معاون استاندار یزد و جمعی از مسئولان ،با محمدکاظم بصیری پیشکسوت فرهنگی شهرستان ابرکوه دیدار و گفت و گو کرد.

کد مطلب: ۹۶۸۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد
وزیر فرهنگ و ارشاد درابرکوه به دیدار یک پیشکسوت فرهنگی رفت

سید عباس صالحی در این دیدار ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) گفت: شما پیشکسوتان مایه افتخار کشور هستید.
وی افزود: شما سالهای زیادی در زمینه فرهنگ و هنر خدمات ارایه کردید که جای قدردانی دارد.

وزیر ارشاد پس از شنیدن گزارشی که توسط فرزند این پیشکسوت ارائه شد اظهار داشت: کتب تألیف شده توسط میرزا محمدکاظم بصیری ، شجره نامه ای ارزشمند و یک سیر تاریخی معتبر در حوزه طب به شمار می رود.

صالحی با تاکید بر تکمیل و انتشار دست نوشته های میرزا محمد کاظم بصیری تصریح کرد: تلاش می کنیم در این مسیر برای یافتن کتب مورد نیاز همراهی لازم را داشته باشیم.

گفتنی است : میرزا محمدکاظم بصیری که متولد سال ۱۳۰۶ است، یک فرهنگی بازنشسته است که اجداد و نیاکان وی همگی طبیب بوده اند.تالیف کتاب های اشعار و چندنامه و زندگینامه وی از جمله فعالیت های وی بوده است که هم اکنون نیز ادامه دارد.

لازم به ذکر است، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور گرامیداشت برنامه های هفته کتاب جمهوری اسلامی به یزد سفر کرده است و هم اکنون نیز در سفری به شهرستان ابرکوه از برنامه های فرهنگی و هنری این شهرستان بازدید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار