نمایشگاه آثار و آیین های شهرستان کازرون

کازرون (پانا) – کارشناس فرهنگی – هنری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کازرون از برگزاری نمایشگاهی به مدت یک هفته از آیین های سنتی و صنایع دستی شهرستان کازرون در کانون فرهنگی – تربیتی شهدای رضوان خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۸۶۲۶
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه آثار و آیین های شهرستان کازرون

عبدالحمید آقابابایی در گفت و گو با پانا بیان کرد: به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و هفته ی وحدت در کانون شهدای رضوان نمایشگاهی از آثار دانش آموزان و همکاران فرهنگی هنرمند و علاقهمند به ساخت آثار و آیینهای شهرستان کازرون برگزار شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه جمع آوری آثار دانشآموزان و همکاران در یک محیط گستردهتر و آشنا شدن دانشآموزان با هنرها و آیینهای سنتی شهرستان خود بوده است. همچنین از این آثار داوری به عمل آمد و آثار منتخب به استان ارسال خواهد شد.

او ادامه داد: گلیم، جاجیم، گبه، قالی بافی، دولچه، ماکت هایی از بازی ها و زندگی مردم قدیم شهرستان کازرون، مواد غذایی و... که همگی دست ساخته های دانش آموزان و فرهنگیان بودند، از صنایعی هستند که در این نمایشگاه در معرض دید همگان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه از تاریخ 18 آبان ماه سال جاری شروع به کار کرد و تا تاریخ 23 آبان ماه ادامه داشت و از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر پذیرای مدارس و مردم شهرستان کازرون بود.

آقابابایی از دانش آموزان و همکاران فعال و کوشای آموزش و پرورش شهرستان کازرون تشکر کرد که با حضور فعال و چشمگیر خودشان باعث رونق هر چه بیشتر این نمایشگاه شدند.

خبرنگار: کوروش خضری مطلق

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار