معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش آذربایجان غربی خبر داد:

تمدید مهلت ثبت نام و شرکت در نهمین دوره جشنواره تولید محتوای الکترونیکی

ارومیه (پانا) - معاون پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان از تمدید مهلت ثبت نام و شرکت در نهمین دوره جشنواره تولید محتوای الکترونیکی خبر داد.

کد مطلب: ۹۶۸۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
تمدید مهلت ثبت نام و شرکت در نهمین دوره جشنواره تولید محتوای الکترونیکی

«بهزاد باقرزاده» اظهار داشت: مهلت ثبت نام و شرکت در نهمین دوره جشنواره تولید محتوای الکترونیکی تا مورخ 15 دی ماه 98 تمدید شده است. همکاران و دانش ­آموزان گرامی می ­توانند تا تاریخ فوق با مراجعه به وب ­سایت شبکه آموزشی تربیتی رشد به نشانی (www.roshd.ir) از منوی سرویس ­ها، نسبت به ثبت نام و شرکت در این جشنواره اقدام نمایند.

وی افزود: با توجه به تاکید اسناد بالادستی از جمله برنامه درسی ملی و نیز سند تحول بنیادین آموزش ‌و پرورش و سند توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزشی، تولید محتوای الکترونیکی چندرسانه‌ ای متناسب با نیاز معلمان و دانش ‌آموزان و استفاده هوشمندانه از آنها در بهره‌ گیری از سایر فناوری ‌های نوین آموزشی، امری ضروری در ارتقا کیفیت آموزش و تسهیل یادگیری دانش آموزان است.

این مقام مسئول گفت: دوری از روش های تدریس سنتی و غیرفعال و بهره گیری از روش های آموزشی فعال و مشارکتی مبتنی بر فناوری میتواند در توسعه حرفه ای معلمان مفید واقع گردد که این جشنواره فرصت مغتنمی است تا معلمان و دانش آموزان عزیز تجربه ای جدید را کسب نمایند.

وی خاطر نشان کرد: محتوای کتابهای درسی دانش آموزان به علت دارا بودن تجارب یادگیری متنوع می تواند موقعیتی مناسب برای بهره گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات در امر آموزش و به ویژه انجام پژوهش های دانش آموزی از سوی دانش آموزان فراهم آورد که این امر نیز در بلند مدت میتواند دوری از حافظه محوری و کاهش افت تحصیلی پنهان در دانش آموزان را رقم زند.

گفتنی است این جشنواره در دو مرحله (مرحله اول به‌صورت استانی و مرحله دوم به‌صورت کشوری از میان محصولات برگزیده‌شده مرحله اول) برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار