بازدید مدیرکل آموزش و پرروش از سازمان دانش آموزی استان کرمانشاه

کرمانشاه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش به همراه محمدرضا بسامی معاون آموزش متوسطه اداره کل از سازمان دانش آموزی بازدید کردند.

کد مطلب: ۹۶۸۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیرکل آموزش و پرروش از سازمان دانش آموزی استان کرمانشاه

مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش در جلسه ای که در حاشیه ی این بازدید تشکیل شد گفت:با توجه به هماهنگی های بعمل آمده در آینده نزدیک شاهد جابجایی سازمان دانش آموزی استان به مکان بهتر و در خور و شایسته ی فعالیت ها و برنامه های این مجموعه خواهیم بود.

وی افزود:با توجه به اهمیت مجلس دانش آموزی در تربیت اجتماعی دانش آموزان و تقویت حس مشارکت جویی در تمامی عرصه اجتماعی از جمله فعالیت های سیاسی و فرهنگی لذا می بایستی امسال انتخابات مجلس دانش آموزی با نظارت کامل نمایندگان سازمان و تمهید مقدمات لازم اجرایی شود و شاهد انتخاب دانش آموزانی شایسته در استان باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش در ادامه بر نظارت کامل بر امور اجرایی و مدیریتی بوفه ها در مدارس تاکید کرد و گفت:بایستی در صدور مجوز و الزام دریافت وجه از مدارس مناطق محروم تجدید نظر شود.

در پایان این جلسه مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش به همراه محمدرضا بسامی معاون آموزش متوسطه اداره کل از ساختمان و تمامی اتاق های سازمان دانش آموزی بازدید کردند و از زحمات و تلاش های کارکنان این مجموعه تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار