دیدار وزیرفرهنگ و ارشاداسلامی با نماینده ولی فقیه دراستان یزد

یزد(پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با آیت الله ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار و گفت‌وگو کرد.

کد مطلب: ۹۶۸۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد
دیدار وزیرفرهنگ و ارشاداسلامی  با نماینده ولی فقیه دراستان یزد

سیدعباس صالحی با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه با آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در این دیدار با تاکید بر اینکه مسئله فرهنگ باید بیش از پیش در جامعه مورد توجه قرار گیرد اظهار داشت: مسئولان باید نسبت به مسائل فرهنگی جامعه به ویژه فرهنگ دینی توجه بسیار ویژه‌ای داشته باشند.

وی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه گفت: امروز در جامعه ما آنگونه که باید و شاید به بحث مطالعه توجه لازم صورت نمی‌گیرد و مردم کمتر وقت خود را به کتاب‌خوانی می‌گذرانند؛ این موضوع باید با فرهنگ‌سازی برطرف و زمینه افزایش مطالعه در بین مردم فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: موضوع بعدی که باید به آن توجه لازم صورت گیرد، بحث توجه به مباحث قرآنی است و همه مسئولان فرهنگی و دینی باید نسبت به این موضوع هم اقدامات لازم را انجام دهند.

وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی نیز در این دیدار با اشاره به اینکه یزد امسال به عنوان پایتخت کتاب ایران معرفی شده به بیان توضیحاتی در ارتباط با برنامه های هفته کتاب در یزد پرداخت.

در این دیدار محمدعلی طالبی استاندار یزد، سیدعلی غیاثی ندوشن مدیرکل استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجید جوادیان زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و حجت الاسلام حسین زارع زاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد وزیر ارشاد را همراهی می‌کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار