معاونت خدمات شهری شهرداری همدان:

رضایتمندی ۹۹/۱۶ درصدی شهروندان همدانی از پیگیری درخواست های اعلام شده به سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷

همدان (پانا) - معاونت خدمات شهری شهرداری با توجه به اعلام گزارش عملکرد مهرماه مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری توسط سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ از دریافت بیش از ۴۷۷ مورد گزارش تخلفات شهری از شهروندان همدانی طی این مدت خبر داد که حدود ۹۹/۱۶ درصد از گزارشات واصله به تعداد ۴۷۳ مورد بررسی و در کوتاه ترین زمان ممکن به واحد مربوطه ارجاع و اقدامات لازم جهت رفع تخلف صورت گرفته است.

کد مطلب: ۹۶۸۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد
رضایتمندی ۹۹/۱۶ درصدی شهروندان همدانی از پیگیری درخواست های اعلام شده به سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷

وحید علی ضمیر با اشاره به تشریح گزارشات مردمی پرتکرار، گفت: ۷۷/۹۹ از کل پیامهای دریافتی مربوط به ساخت و سازهای غیرمجاز مسکونی و تجاری شامل طبقه فوقانی، مازاد بر پروانه ساخت، نصب درب، پنجره، پله و دیوارکشی بوده است ضمن این که ایجاد مزاحمت و آلودگی صوتی ناشی از ساخت و ساز مجاز در مواقع غیر از ساعت کاری ۳/۹۸ درصد و سد معبر اجناس مغازه داران ۶/۵ درصد پیام های واصله را شامل شده است.

علی ضمیر در ادامه با اشاره بر روند ارجاع گزارشات سامانه ارتباط مردمی به واحدهای اجرایی مستقر در مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان، تصریح کرد: از ۴۷۷ مورد شکایات واصله ۴۲۹ مورد به واحد کنترل ساختمان و ۴۸ مورد به واحد رفع سدمعبر ارجاع و رسیدگی شده است.

او ضمن تشکر از همکاری عموم شهروندان در برقراری نظم و انضباط شهری از آن ها خواست تا هر گونه تخلفات شهری را در هر ساعت از شبانه روز با شماره گیری تلفن ۱۳۷ به این سامانه اطلاع رسانی و پیگیری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار