تربت جام میزبان مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی

نشست هم اندیشی مدیران آموزش و پرورش قطب شهید دهقان در تربت جام برگزار شد

تربت جام(پانا)- نشست هم اندیشی روسای ادارات آموزش و پرورش قطب شهید دهقان در شهرستان تربت جام با حضور قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۸۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
نشست هم اندیشی مدیران آموزش و پرورش قطب شهید دهقان در تربت جام برگزار شد

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جمع مدیران آموزش و پرورش قطب شهید دهقان گفت: با توجه به رشد جمعیت دانش آموزی در استان مسئله نیروی انسانی باید دقیق تر برنامه ریزی شود و در کنار سیاست های انقباضی از حداکثر ظرفیت نیروی انسانی استفاده شود تا همه کلاس ها با حضور معلم برگزار شود.

قاسمعلی خدابنده افزود: تئوری تغییر به این موضوع اشاره دارد که فرد باید خودش استعدادها، توانایی ها و علایق خویش را شناسایی کند و اگر این مهم اتفاق افتاد فرد نه تنها برای رسیدن به اهداف خود بلکه برای تحقق اهداف عالی سازمان تلاش خواهد کرد و اگر بتوانیم بر داشته های خود تمرکز کنیم قطعا می توانیم موقعیت ها و فرصت های جدیدی خلق نماییم.

وی تصریح کرد: بر طبق تئوری مدیریت مک گریگور ما باید در سازمان به نیازهای اجتماعی، خودشکوفایی و رضایت مندی درونی افراد توجه کنیم و در این حالت افراد با خود کنترلی و علاقه به کار ادامه می دهند و توسعه و پیشرفت سازمان اتفاق می افتد.

خدابنده عنوان کرد:در استان خراسان رضوی ۳۰۰ کلاس کانکسی وجود دارد و همزمان نیز ۳۰۰ مدرسه در استان داریم که در جاهایی ساخته شده که جمعیت دانش آموزی مورد پایش قرار نگرفته بوده و در حال حاضر بلا استفاده هستند به همین دلیل توصیه می شود در ساخت و ساز فضاهای آموزشی جدید به نیاز منطقه توجه شود و خیرین نیک اندیش را به ساخت مدارس در نقاطی که از جمعیت دانش آموزی بالایی برخوردار است سوق دهیم چرا که سیاست وزارت آموزش و پرورش در زمینه ساخت فضاهای آموزشی، ساخت مدارس بزرگتر و مجتمع است.

وی ادامه داد: تمام مدارس خشت و گلی استان تخریب و نوسازی شده است و بخاری های نفتی در مدارسی که روستای آن ها دارای انشعاب گاز می باشند برچیده شده است که این اقدامات با همت و مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و آموزش و پرورش استان صورت گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار