افتتاح کلاس ویژه درس تربیت بدنی در 3 دبستان استان یزد

یزد(پانا) – معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان یزد: تا پایان امسال 15 کلاس ویژه درس تربیت بدنی در دبستان های استان یزد ایجاد می شود .

کد مطلب: ۹۶۸۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح کلاس ویژه درس تربیت بدنی در 3 دبستان استان یزد

"عباس دهقان " در حاشیه مراسم افتتاح کلاس ویژه درس تربیت بدنی در مدرسه قرآنی دبستان پاپلی شهر یزدبه خبرنگار پانا گفت : امروز با حضور معاون دفتر تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش 2 کلاس ویژه دیگر نیز در اردکان و زارچ افتتاح می شود و در مجموع تعداد این کلاس ها در سطح استان به 5 باب می رسد.

"دهقان " افزود : برای تجهیز و راه اندازی هر کلاس ویزه درس تربیت بدنی در مدارس مبلغ 15 تا 20 میلیون تومان اعتبار لازم است .

وی افزود: سهمیه استان در این طرح 2 مدرسه بوده که با همکاری و مشارکت مدیران مدارس و خیرین تاکنون 5 کلاس راه اندازی شده است .

ایشان خاطرنشان کرد : دبستانهای دخترانه ای که فضای مناسب و معلم ورزش دارند دراولویت اجرای این طرح هستند .

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اظهار امیدواری کرد 10 مدرسه دیگر نیز تا پایان سال به کلاس ویزه درس تربیت بدنی تجهیز شوند .

این مسئول بالابردن تحرک بدنی دانش اموزان دختر، ایجاد فضای مناسب و بدون محدودیت برای ورزش دختران و نهادینه کردن امر ورزش در کودکان و نوجوانان را از اهداف اجرای این طرح برشمرد و گفت : این مدارس می توانند به عنوان یک کانون محلی به خانواده ها نیز ارائه خدمت نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار