تجمع انقلابی دانش آموزان قزوینی در روز 13 آبان ماه

قزوین (پانا)- دانش آموزان قزوینی همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان حضور یافته و خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.

کد مطلب: ۹۶۸۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
تجمع انقلابی دانش آموزان قزوینی در روز 13 آبان ماه

۱۳آبان یادآور سه رخداد بزرگ تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش آموزان به دست رژیم پهلوی در سال ۱۳۵۷و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال ۱۳۵۸است.

دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم از صبح امروز در این راهپیمایی حضور یافته و باری دیگر پایبندی خود را به آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اعلام کردند.

حجت الاسلام و المسملین علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا نیز سخنران ویژه مراسم راهپیمایی ۱۳آبان در شهر قزوین بود.

این مراسم امروز با شعار «استکبارستیزی و مقاومت اسلامی، سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا» در خیابان شهدای شهر قزوین برگزار شد و شرکت کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی بر ضرورت تداوم مبارزه با ظلم و حمایت از مظلومان جهان تاکید کردند.

همچنین مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان قزوین با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «الله اکبر»، «لبیک یا خامنه ای»، «هیهات من الذله» بار دیگر انزجار از استکبار جهانی را فریاد زدند.

خیرالله رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در حاشیه این راهپیمایی، گفت: ۱۳آبان، روز تجلی ارزش‌های انقلاب اسلامی و یادآور حرکت خروشان جوانان متعهد و انقلابی است که در کنار تحصیل علم به مبارزه با استبداد و استکبار پرداختند.

وی با بیان اینکه نگاه به ۱۳ آبان باید اعتقادی و انقلابی باشد، افزود: امروز در حالی به استقبال یوم الله ۱۳ آبان می‌رویم که چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را پیش رو داریم، انقلابی که دانش ‌آموزان نقش مهمی در پاسداری از ارزش‌های آن و بالندگی و شکوفایی میهن عزیزمان داشته‌اند و با آگاهی و هوشیاری در جهت تعالی نظام اسلامی گام برداشته‌اند.

رحمانی افزود: انعکاس هنرمندانه افتخارات انقلاب اسلامی و تشریح آن به نسل امروز باید محور تمامی برنامه‌ها باشد و در این راستا آموزش و پرورش همیشه به خوبی مناسبت ۱۳ آبان را برگزار کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: در مراسم یوم الله ۱۳آبان بیش از ۶هزار دانش‌آموز قزوینی شرکت کردند و فریاد مرگ بر آمریکا سردادند.

راهپیمایی یوم الله ۱۳آبان به صورت همزمان روز دوشنبه در بیش از ۴۰شهر و روستای استان قزوین برگزار ‌شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار