حضور پرشور پیشتازان پسر و دختر قزوین در راهپیمایی 13 آبان+تصاویر

قزوین (پانا)- راهپیمایی 13 آبان با حضور حضور پرشور پیشتازان پسر و دختر استان قزوین برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۸۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد
حضور پرشور پیشتازان پسر و دختر قزوین در راهپیمایی 13 آبان+تصاویر

همزمان با سراسر کشور راهپیمایی 13 آبان ماه روز مبارزه با استکبار در نقاط مختلف استان قزوین برگزار شد.

دانش آموزان پیشتاز پسر و دختر استان قزوین همگام با سایر دانش آموزان، حضوری پرشور در این راهپیمایی عظیم داشتند و با این حرکت خود باری دیگر پیام استقامت مردم ایران اسلامی و نوجوانان و جوانان را به تمام مستکبران جهان مخابره کردند.

جبار حسنعلی پور رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین در حاشیه این راهپیمایی در گفتگو با خبرنگار پانا، با تقدیر و تشکر از حضور دانش آموزان پیشتاز پسر و دختر و مربیان سازمان دانش آموزی استان در این راهپیمایی مردمی، گفت: نگاه و بصیرت عمیق دانش آموزان نسبت به حرکت های ظالمانه مستکبران نشان می دهد که قشر نوجوان و جوان ما همانند گذشته همواره آگاه بوده و تمام هجمه های دشمنان دفع شده است.

وی با بیان اینکه دانش آموز امروز آگاه است و قدرتمند پای ارزش ها و آرمان ها شهدای دانش آموز هشت سال دفاع مقدس ایستاده است، افزود: دانش آموزان امروز با شرکت در راهپیمایی 13 آبان اعلام کرده اند که جا پای شهیدان گذاشته اند و مستکبران باید بدانند که ملت ایران هیچگاه تسلیم زور نخواهد شد.

گفتنی است، راهپیمایی 13 آبان ماه در خیابان سپه قزوین برگزار و در شهرستان های استان نیز این راهپیمایی به شکل خوبی برپا شد که دانش آموزان پیشتاز پسر و دختر استقبال پرشوری در این راهپیمایی داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار