سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس:

سوال از وزیر نفت به صحن علنی ارجاع شد

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: سوال از وزیر نفت درباره سوخت کشتی‌ها به صحن علنی مجلس ارجاع شد.

کد مطلب: ۹۶۸۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد
سوال از وزیر نفت به صحن علنی ارجاع شد

«سکینه الماسی» سه شنبه شب در گفت وگو با ایرنا درباره نشست امروز کمیسیون انرژی افزود: عصر امروز وزیر نفت در کمیسیون حضور یافت و به پرسش علی اکبرکریمی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس پاسخ داد.

وی اضافه کرد: سوال کریمی به کوتاهی وزارت نفت درباره برنامه‌ریزی‌های لازم برای تولید سوخت کم سولفور برای شناورهای کشور برمی‌گردد که این سوال پیش از این توسط علی ساری نماینده مردم اهواز باوی، پرسیده شده و به صحن رفته بود. این نماینده در صحن علنی از پاسخ آقای وزیر قانع شده بود.

نماینده مردم کنگان و دیر در دور دهم مجلس شورای اسلامی گفت:‌ آقای کریمی هم با توجه به اجرایی شدن معاهده‌ای در اول ژانویه ۲۰۲۰ که قرار است دنیا از سوخت کم سولفور استفاده کند، از وزیر چرایی اجرا نشدن آن را در کشور جویا شد.

الماسی تصریح کرد: وزیر هم با استناد به یک بند از همین معاهده پاسخ داد، در شرایط اضطرار می شود از سوخت دیگری هم استفاده کرد که آقای کریمی قانع نشد و این سوال بار دیگر به صحن علنی مجلس ارجاع شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار