ربوشه: اولویت با توانمندسازی آموزگاران است

تهران (پانا) - جلسه هم اندیشی تخصصی کارشناسان تکنولوژی و گروه های آموزشی اداره کل و مناطق شهر تهران با حضور سعید ربوشه، معاون آموزش ابتدایی اداره کل تهران برگزارشد.

کد مطلب: ۹۶۸۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
ربوشه: اولویت با توانمندسازی آموزگاران است

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش شهر تهران، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی طرح های اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی مناطق شهر تهران با حضور ربوشه معاون ابتدایی شهر تهران و احمدی رییس اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی ، در اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران برگزارگردید.

در ابتدای جلسه ربوشه، معاون آموزش ابتدایی اداره کل، ضمن خیر مقدم به کارشناسان و تبریک ایام ماه ربیع از تلاش های بی وقفه ایشان تقدیر و تشکر نمود و اظهار داشت: در برنامه ریزی سال جاری آموزش ابتدایی، با توجه به رویکردها و جهت گیری های معاونت شهر تهران، در مناطق تابعه حرکت به سوی مقصد نهایی و واحد در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین با روش های خلاقانه صورت پذیرد و برای دست یافتن به این مهم و کیفی سازی امرآموزش، توانمند سازی نیروی انسانی به ویژه آموزگاران در اولویت قرارگیرد.

سپس احمدی در مورد اهداف و برنامه های گروه های آموزش ابتدایی از جمله: تشکیل تیم نظارت بالینی بازدید از مدارس ،توانمند سازی آموزگاران و برگزاری دوره های بدو استخدام با تاکید بر ایجاد وحدت رویه در اجرای کارگاه های ارزشیابی کیفی - توصیفی توضیحاتی ارائه نمود.

درپایان جلسه نیز از کارشناسان سابق گروه های آموزشی تقدیر وتجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار