دیدار حساس ایران و عراق از نگاه دانش‌آموزی

تهران (پانا) - دیدار ایران وعراق که روز پنج شنبه به میزبانی شهر امان کشور اردن برگزار می شود، بی شک یکی ازمهمترین مسابقات دور رفت مرحله دوم مقدماتی جام جهانی 2022 قطر وجام ملت های آسیا 2023 چین به شمار می رود.

کد مطلب: ۹۶۷۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
دیدار حساس ایران و عراق از نگاه دانش‌آموزی

این دیدار پنج شنبه 23 آبان از ساعت 17:30 به وقت تهران وبا قضاوت داوران سریلانکایی در امان برگزار می شود. مارک ویلموتس، مرد بلژیکی این روزی های تیم ملی ایران در سه دیدار اخیر خودش در راه رسیدن به جام جهانی 2022 قطر نتایج زیر را کسب کرده است.
تیم ملی در هنگ کنگ در نخستین بازی مقدماتی جام جهانی اش که در 19 شهریور سال 98 برگزار شد 2 بر0 هنگ کنگ را شکست داد ودرتهران در دومین بازی 18 مهر 98، کامبوج را با نتیجه پرگل 14 بر0 شکست داد. همچنین در سومین بازی خودش در منامه بحرین به تاریخ 23 مهر98 با نتیجه 1 بر0 مقابل بحرین تن به شکست داد تا تیم ملی از سه دیدار خودش در این رقابت ها فقط 6 امتیاز کسب کند ودر جدول رتبه بندی گروه خودش پایین تر از عراق وبحرین قرار بگیرد. از آنجاییکه عراق با 3 بازی وکسب 7 امتیاز صدرنشین این گروه است، بازی از حساسیت بالایی برخوردار است.
از آنجاییکه بازی فوتبال یکی از مهمترین علاقه مندی های نوجوانان است به سراغ دانش آموزان نوجوان رفتم تا نظرشان را درباره این بازی جویا شوم.
امیرعلی غملویی، دانش آموز پایه هشتم مدرسه فیاض بخش درمنطقه سه تهران است ویکی از طرفداران باشگاه پرسپولیس است. با دیدن لیست 23 نفره تیم ملی برای دیدار با عراق وبا وجود حضور 5 بازیکن در لیست مرد بلژیکی تیم ملی از نبود شجاع خلیل زاده یکی از شاخص ترین بازیکنان تیم پرسپولیس تهران بسیار تعجب می کند.
از وی در ارتباط با ترکیب 11 نفره مارک ویلموتس در بازی پنج شنبه سوال کردم که با چنین پاسخی روبرو شدم واگر امیرعلی خود سکان دار هدایت تیم ملی بود چنین ترکیبی را روانه میدان می کرد: علیرضا بیرانوند-سردارآزمون-مهدی طارمی-کریم انصاری فرد-وحید امیری-احسان حاج صفی-امید ابراهیمی-مجید حسینی-مرتضی پورعلی گنجی-رامین رضائیان وعلی کریمی.
از اوبه عنوان یک طرفدار در ارتباط با کلین شیت کردن بیرانوند در دیدار برابر عراق سوال کردم واوبه من پاسخ داد که بیرانوند کلین شیت نخواهد کرد. در این بازی ودرپایان در ارتباط با نتیجه بدست آمده این بازی از اوپرسیدم که پیش بینی کرد که این دیدار در انتها با نتیجه 2 بر 1 به سود ایران پایان خواهد یافت.


*امیررضا همایون، خبرنگار دانش‌آموز پانا در منطقه۳

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار