روحانی: بیش از 14 هزار میلیارد تومان پروژه در استان کرمان به بهره‌برداری می‌رسد

کرمان(پانا) - رئیس جمهوری از افتتاح 1100 پروژه فقط در بخش کشاورزی خبرداد.

کد مطلب: ۹۶۷۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
روحانی:  بیش از 14 هزار میلیارد تومان پروژه در استان کرمان به بهره‌برداری می‌رسد

حسن روحانی در نشست خبری خود با خبرنگاران استان کرمان ضمن قدردانی از برخورد صمیمی مردم به ویژه اجتماع خوب و بزرگ مردم رفسنجان گفت: پروژه‌های بسیار مهمی در این سفر افتتاح شد که مایه دلگرمی همه ما و ملت عزیز ایران است.

روحانی افزود: دراین سفرموفق شدیم 14 هزار میلیارد تومان پروژه را افتتاح و تعداد زیادی از پروژه ها کلنگ زنی شد که نشان از آغاز عملیات اجرایی این طرحهاست.

وی خاطر نشان کرد:شاهد افتتاح بیش از 8 هزار میلیارد تومان در پروژه های صنعتی بودیم که می توان به افتتاح تولید آهن اسفنجی بافت با ظرفیت 800 هزار تن در سال و افتتاح طرحی با ظرفیت 2 میلیون تن تولید آهن اسفنجی در گل گهر اشاره کرد.

روحانی افزود: طرحها و پروژهایی که در جلسه شورای اداری افتتاح شد که رقم بالای 1100 پروژه فقط در بخش کشاورزی و در بخشهای مختلف مثل راه و ورزش نیز هزینه هایی شد.

وی افتتاح کارخانه اسید رفسنجان را گامی موثر در پیشرفت این شهرستان دانست و افزود: امیدوارم این سفر و افتتاح این پروژها مایه ی خیر و برکت برای مردم عزیز کرمان باشد.

ریاست جمهوری در پاسخ به سوال خبرنگار صدا و سیما در خصوص حمایت واحد های تولیدی نیمه فعال گفت: در تصمیمی که برای واحد های نیمه فعال در سر تا سر کشور گرفته شده این است که سهم خوبی برای استان کرمان در نظر گرفته شده وباید کمک کنیم هم تولیدی ها فعال شوند و هم این طرحهای جدید نتیجه خوبی بدهد.

روحانی گفت: تلاش ما این بوده طرح‌های نیمه تمام را تمام کنیم ولی مهمترین کاری که در این سفر انجام گرفت مسئله آب آشامیدنی مردم برای بازه زمانی 30 سال است که عملیاتی خواهد شد و ما می‌توانیم در این زمینه شاهد پیشرفت خوبی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار