آیین متمرکز زنگ سراسری بیمه در مدارس البرز نواخته شد

کرج (پانا) - آیین متمرکز زنگ سراسری بیمه با رویکرد تبیین و ترویج فرهنگ و مفاهیم بیمه در مدارس البرز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش این استان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۷۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
آیین متمرکز زنگ سراسری بیمه در مدارس  البرز نواخته شد

در مراسمی با حضور سالار قاسمی،مدیرکل آموزش و پرورش استان، ابراهیم فلاح نژاد،مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج و مسئولان بیمه سامان در دبستان دخترانه پاکان، زنگ بیمه همزمان با سراسر کشور در البرز نواخته شد.

زنگ بیمه با رویکرد تبیین و ترویج فرهنگ و مفاهیم بیمه در مدارس بصورت متمرکز نواخته شد از دیگر برنامه‌های جنبی مراسم برنامه‌های مفرح و کودکانه برای دانش آموزان بود.
مسوولان تصمیم گرفتند تا ترویج فرهنگ بیمه را از سنین پایین در سطح مدارس ابتدایی نهادینه کنند.

آشنایی با موضوع پس انداز، بیمه عمر با شعار هر ایرانی یک بیمه عمر از اهداف این برنامه بود و از مربیان مدارس خواسته شد تا والدین و دانش آموزان را نسبت به این مطالبه آشنا کنند.

سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم گفت:« انتقال مفاهیم پیچیده صنعت بیمه به زبان ساده و با استفاده از گروه های نمایشی و روش های دیگر فرهنگی و هنری، می تواند زمینه آگاهی دانش آموزان، اولیا و آحاد جامعه را با این صنعت اطمینان آفرین، فراهم کند.»

او اظهار داشت:«از آنجا که در عصر ما زندگی پیچیدگی‌های زیادی پیدا کرده، خطرها ملموس‌تر شده و اموال و جان انسان‌ها را به شدت تهدید می‌کنند،با این شرایط برای حفظ سرمایه های جانی و مالی نیاز به استفاده از پوشش‌های بیمه‌ای حس می‌شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار