المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای در استان بوشهر آغاز شد

رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : اهداف اساسی آموزش و پرورش کشور تربیت نسل شاداب و بانشاط می باشد .

کد مطلب: ۹۶۷۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای  در استان بوشهر آغاز شد

منوچهر هوشیار بیان داشت : یکی از اهداف اساسی آموزش و پرورش کشور تربیت نسل شاداب و بانشاط می باشد که در کنار فراگیری علوم مختلف از سلامتی تحرک و پویایی نیز برخوردار باشند .

دکتر هوشیار گفت : مدارس کشور به عنوان اصلی ترین پایگاه تعلیم و تربیت مورد توجه مدیران آموزش و پرورش در کانون توجه طراحان و برنامه ریزان تعلیم و تربیت قرار دارد .

او گفت : یکی از ساحت های تربیتی مهم در نظام تعلیم و تربیت و سند تحول بنیادین ساحت زیستی و بدنی است برگزاری المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای و دیگر فعالیت‌های مرتبط با استفاده از ظرفیت عظیم مدارس به عنوان اصلی ترین و تاثیرگذارترین کانون حضور دانش آموزان و همچنین مشارکت همه جانبه مدیران معلمان دانش‌آموزان و اولیا و سایر نهادهای مرتبط حرکت گسترده و اثرگذار خواهد خواهد بود.

هوشیار تصریح نمود : برگزاری بازی ها و رقابت های ورزشی وجشنواره های ورزشی از جمله جاذبه های تربیت بدنی در مدارس می باشد که از موضوعات مورد اقبال و علاقه دانش‌آموزان است و به عنوان یک ابزار قوی برای رشد و تعالی دانش آموزان می باشد.
هوشیار گفت : ششمین دوره المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای در مدارس استان بوشهر با پوشش ۱۲۰ هزار دانش آموز شروع شده است .
رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : مدرسه محور فعالیت های حوزه تربیت بدنی و سلامت است . با برگزاری المپیادهای ورزشی درون مدرسه مشارکت محوری و همیاری داوطلبانه و تقویت نهضت داوطلبی و همچنین روحیه جمعی و مسئولیت پذیری را در بین دانش آموزان رواج داده ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار