شهرداران مدارس پل ارتباطی مدرسه و شهر

تهران (پانا) -  امروز مورخ 20 آبان 98 مدرسه دکتر باهنر واقع در منطقه 22 تهران در خدمت میثم کاسه گر محمدی، شهردار ناحیه 3 کلانشهر تهران برای مراسم انتخابات شهردار مدرسه بود. 

کد مطلب: ۹۶۷۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
شهرداران مدارس پل ارتباطی مدرسه و شهر

محمدی پروژه انتخابات شهرداران مدرسه را تمرینی برای ساختن شهروندانی مسئولیت پذیر و ایجاد پلی ارتباطی بین خود و مدارس اعلام کرد و گفت: هدف کلی انتخاب شهرداران مدرسه تمرین و ایجاد فرهنگ شهروندانی مسئولیت پذیر و شهروندانی توانا برای مشارکت در مدیرت شهری است. این تمرین نوعی آموزش و پیش مقدمه ای برای شهرداران مسئولیت پذیر آینده این جامعه است.
اما پل های ارتباطی ما چطور با شهردار ارتباط برقرار کنند؟
به گفته محمدی، شهرداران مدارس می توانند در جلسات فصلی مسائل خود را مطرح کنند. وی افزود: در اتاق من همیشه به روی شهروندان باز است و روز های دوشنبه مخصوص ملاقات مردمی است؛ اما ارتباط من با شهرداران مدارس مختص به هر سه ماه یا یک زمان خاص نیست بلکه شهرداران مدارس به عنوان همیار من در نگه داشت شهر، هر زمان که صلاح بدانند می توانند با یک هماهنگی کوچک برای زمان با فرم درخواستشان با من ملاقات کنند.
محمدی به خوبی از انتقادات و مشکلات دانش آموزان استقبال کرد و گفت: شهردار با اینکه برای کمک به مدارس محدودیت های خاصی از طرف آموزش و پروش دارند اما خود را کاملا آماده اعلام کردند تا در حد توانشان به شهرداران و مدارس کمک کنند.

*سارا بناء، خبرنگار دانش آموز پانا در منطقه 5

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار