موج کتاب سازی در مسابقه "من، دوستدار کتاب" ایجاد شد

اصفهان (پانا) - مسابقه کتاب سازی "من، دوستدار کتاب" ویژه مقاطع تحصیلی دوره اول و دوم ابتدایی و دوره اول متوسطه از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری منطقه پنج شهرداری اصفهان برگزار می شود.

کد مطلب: ۹۶۷۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد
موج کتاب سازی در مسابقه "من، دوستدار کتاب" ایجاد شد

در روزگار پیشرفت های چشمگیر بشر در عرصه های دانش و نوآوری و فرهنگ، کتاب نه تنها اهمیت خود را از دست نداده، که گسترده تر و تازه تر شده و جلوه هایی پایدارتری یافته است، اما باید دانست نه داشتن یک کلکسیون از رمان‌های نامدار در کتابخانه و نه هر هفته به شهرکتاب رفتن، هیچ یک نمی تواند از دانش آموزان یک کتابخوان حرفه‌ای بسازد و کتابخوان کردن آن ها باید با روش های خلاقانه صورت بگیرد.
مدیر کتابخانه شهید طاهری در این رابطه گفت: مسابقه کتاب سازی "من، دوستدار کتاب" در همین راستا ویژه مقاطع تحصیلی دوره اول و دوم ابتدایی و دوره اول متوسطه از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری منطقه پنج شهرداری اصفهان برنامه ریزی شده است.
فاطمه سادات کاظمی اظهار داشت: این مسابقه در دو بخش آزاد با هر سلیقه و موضوعی که دانش آموزان دوست دارند و ویژه پیرامون ولادت پیامبر اکرم(ص) با محوریت صداقت و راستی ایشان و همچنین گرامیداشت روز اصفهان تحت عنوان"شهر من اصفهان" برگزار می شود.
وی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار 28 آبان ماه است، بیان کرد: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار به کتابخانه شهید طاهری در بلوار ارتش خیابان مسجد اعظم، کتابخانه موسی بن جعفر در خیابان خاقانی، مسجد موسی بن جعفر، خانه فرهنگ اندیشه در خیابان حکیم نظامی، خیابان حسین آباد و فرهنگسرای سبحان سپاهان شهر مراجعه کنند.
مدیر کتابخانه شهید طاهری ضمن تاکید بر اینکه نباید والدین در این مسابقه به دانش آموزان کمک کنند، افزود: این مسابقه چارچوب ندارد و دایره خلاقیت دانش آموزان را محدود نمی کند و در واقع آنها می توانند داستانی را با تصویر یا متن روی پارچه یا مواد بازیافتی روایت کنند و به محل های تحویل آثار ارائه دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار